משלחת מספר 63 הגיעה לחלל: האסטרונאוט האמריקאי כריס קסידי והקוסמונאוטים אנטולי איבנישין ואיוון ווגנר שוגרו היום (חמישי) מנמל החלל בייקונור בקזחסטן, על גבי חללית רוסית מסוג סויוז  - לתחנת החלל הבינלאומית. השיגור, הראשון שמתקיים מאז פרוץ הקורונה, היה שונה מהרגיל שכן הוא לא לווה בקהל רב. כמו כן,  סוכנות החלל הרוסית, שאחראית על נמל החלל בקזחסטן, הודיעה כי לא תאפשר לתקשורת לסקר את ההמראה.

נאס"א סירבו לחשוף האם האסטרונאוטים שהגיעו לתחנת החלל הבינלאומית נבדקו לקורונה לפני המסע, זאת לאחר שבחודש שעבר הם ציינו כי נבדקת האפשרות לבצע להם בדיקת נשאות לנגיף. 

כאמור, בלי קשר למגפת הקורונה, אסטרונאוטים בכל מקרה מחויבים בבידוד של שבועיים כדי להבטיח שהם לא חולים במחלה כלשהי. איש צוות נוסף נמצא גם הוא בבידוד, במידה ואחד מהשלושה נמצא חולה ולא יכול לטוס לחלל. במידה ותהיתם מה קורה אם מתרחש בחלל מקרה חירום רפואי שלא ניתן לטיפול בחלל, דובר נאס"א ציין כי במקרה כזה, ניתן לחזור לכדור הארץ באמצעות חללית סויוז (כמו זו שתשגר אותם לחלל). הם ינחתו במקום מיוחד בו יוכלו לקבל טיפול רפואי בשטח.

השישה צפויים לבלות ביחד רק פרק זמן קצר יחסית, שכן חברי משלחת 62 - מורגן, מאיר וסקריפוצ'קה צפויים לשוב לכדור הארץ ב-17 באפריל. עם חזרתם ארצה, קסידי, שזוהי משימתו השלישית בחלל, צפוי להתמנות למפקד התחנה. מדובר ביום שבוודאי מדיר שינה מעיניהם של גורמים בנאס"א, שכן בניגוד לשיגורים לחלל (במיוחד אנושיים) הם תהליכים סטריליים למדי, הנחיתה היא עסק די מלוכלך. למעשה, האסטרונאוטים אינם מסוגלים ללכת בכוחות עצמם לאחר הנחיתה, כך שהם יזדקקו לעזרה לצאת מהקפסולה, שצפויה לנחות בלב המדבר. נאס"א לא מסרה פרטים נוספים לגבי היערכותה למבצע.