אלפי האקרים מעשרות מדינות השתתפו באתגר הראשון מסוגו בעולם, ותקפו במעל חצי מליון התקפות, אך כולם נכשלו. הפרס בסך 10,000 ש"ח נתרם לעמותת "החבר'ה הטובים", לטובת חלוקת ארוחות לחג לנזקקים.

חברת סייבר 2.0 מתמחה במניעת התפשטות התקפות סייבר בארגונים. לאחרונה השיקה החברה את השירות בענן, והרחיבה אותו, כך שיאפשר חיבור של העובדים מהבית בקלות.

כיום, חברות שמציעות פתרון להגנה מהבית, מבססות אותו על קו מאובטח. קו זה אמנם מבטיח שרק העובד שהוסמך לכך, יוכל להתחבר לארגון שלו, ואולם, הוא אינו נותן מענה למחשב נגוע בבית העובד, שמתחבר לארגון, ומדביק את כל הארגון.

הפתרון של סייבר 2.0 מונע מהתקפת הסייבר במחשב זה להתפשט לארגון. המחשב ימשיך לעבוד כרגיל, ואף להתקשר לארגון כרגיל, ואולם התוכנה הזדונית שבו, לא תוכל להתחבר לארגון.

אתגר ההאקרים הנוכחי, בניגוד לשני קודמיו, הדגים את יכולות החברה בדיוק בנושא זה. אלפי האקרים קיבלו גישה ישירה לשרת WEB לא מאובטח, שנמצא בתוך הרשת הפנימית. בנוסף, הם קיבלו שרטוט של רשת האתגר ואת סיסמאות האדמין של כל המחשבים. הם לא נדרשו לעקוף פיירוולים או אנטי וירוסים. להיפך, הם קיבלו גישה ישירה לשרת בתוך הרשת הארגונית בחברה, (בדומה לעובד מהבית), אבל היכולת שלהם לתקוף את הארגון שותקה.

באתגר השתתפו אלפי האקרים מרחבי העולם (ישראל, ארה"ב, סין, יפן, הודו, אנגליה, צרפת ועוד). מספר ההתקפות על החברה עמד על מעל חצי מיליון.

כאמור, על אף שלהאקרים ניתנה גישה מלאה לחברה באופן יזום, הם לא הצליחו לבצע את המשימה להוציא מסמך מוגדר ממחשבי החברה. מחברת סייבר 2.0 נמסר כימעת לעת הם ימשיכו לאתגר את ההאקרים בכל העולם.

חברת סייבר 2.0 הוקמה על ידי הרצל עוזר, לשעבר המנכ"ל והיו"ר של HOT מערכות תקשורת, והמקים של AllJobs, וארז קפלן העליון, שפיתח את המערכת, והיא פועלת בישראל ובארה"ב.