לפני כשלושה וחצי חודשים, בפתח השנה האזרחית החדשה, נפתח מחדש בית "האח הגדול" בנווה אילן, וצעדו אליו, דיירים חדשים ונרגשים מעולם נטול קורונה. שבוע אחרי סיום העונה, אחרי שהדיירים הספיקו כבר להתרגל לעולם החדש והבידוד ששורר גם מחוץ לנווה אילן, הם שבו לבית המצולם במדינה לפרק "חוזרים הביתה" בו סיכמו את העונה, אך לא הצליחו לשחזר את הרייטינג.

לאורך העונה התוכנית לא זכתה לאחוזי רייטינג גבוהים בשנים עברו והגיעה לממוצע עונתי של 17.4 אחוזי רייטינג, מה שהפך אותה לעונה הכי חלשה של הפורמט. עם התפשטות נגיף הקורונה, עבור צופים רבים, הפכה התוכנית לאי של אסקפיזם, בו המגיפה לא ממש מטרידה את חיי הדיירים. לפני שבוע הגיעה העונה לסיומה בניצחונה של תקוה גדעון, שתגלה בחוץ עולם שונה לגמרי ממה שהיא הכירה, ותוכנית הריאליטי רשמה לעצמה "גראנד פילה" ברייטינג, וקיבלה 25.2 אחוזי רייטינג, שהפכו אותה לגמר הנצפה ביותר מאז המיזוג.

פרק בו נפגשו מחדש הדיירים הביא לזכיינית "רשת 13" 13.2 אחוזי רייטינג בלבד, מול "חתונה ממבט ראשון" של "קשת 12" שגרפה נתון כפול -  26.5 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "האזרח גואטה" שקיבלה 3.4 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 25.2 אחוזים ב"קשת 12" ו-12.1 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 6.4 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם המהדורה המוקדמת של החדשות שגרפה 17.5 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את המהדורה המוקדמת שלה קיבלה 6.8 אחוזים.