תאונת עבודה בפתח תקווה: פועל המפעיל זרוע מנוף נפצע היום (ראשון) באורח קשה והוא סובל מכוויות חשמל קשות בגבו, זאת בעקבות תאונת עבודה שהתרחשה באתר בנייה ברחוב צה"ל 66 בפתח תקווה.

מתחקיר ראשוני עולה כי מדובר בנהג משאית מנוף שהגיע למקום והחנה את המשיא. הוא ירד אל עמדת הבקרה שלצד המשאית והחל בהורדת פיגומים מהמבנה באמצעות זרוע המנוף. תוך כדי פעילות, הנהג נצמד קרוב מדי אל קו מתח חשמל גבוה, ובעת שהסיט את הזרוע כשהיא מניפה ערימת משטחי פיגום, נשמע לפתע פיצוץ עז ממנו נפגע.

זמן קצר לאחר התאונה, נשמע פיצוץ נוסף במקום, מה שהוביל להפסקת החשמל באזור כולו. מפעיל המנוף נפגע מכוויות חשמל ופונה לבית החולים כשהוא בהכרה. 

למקום הגיעו שוטרים מתחנת פתח תקווה שפתחו בחקירה האירוע,הזמינו לאתר את חוקרי משרד העבודה. עובדי חברת החשמל נמצאים גם הם במקום אבל אלו לא יוכלו להחזיר את אספקת החשמל עד לסיום תחקיר משרד העבודה.

על פי דוח תאונות העבודה והאכיפה לשנים 2017־2019 של אגף המידע והמחקר במינהל הבטיחות, ישנה תמונה רחבה של הגורמים לתאונות הקטלניות במקומות העבודה בישראל ולא רק מפרט את פעילות האכיפה של המינהל. מספר ההרוגים בתאונות עבודה קטלניות בשנת 2019 עמד על 84 הרוגים - 40 מהם נהרגו בענף הבינוי (48%) בעוד ש־44 עובדים נהרגו במהלך עבודות יצרניות אחרות (52%): 19 עובדים נהרגו בענפי השירותים והמסחר, 17 - בענפי התעשייה, ו־8 - בענפי החקלאות.