מאמנת הכושר ליקי רוזנברג־מיכאלי והוט יצאו בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, במסגרתו מעבירה רוזנברג־מיכאלי אימוני כושר בחינם בהוט VOD ובערוץ הבידוד בהוט.

"יש לי גישה קצת שונה", היא אומרת. "אני בעד שאנשים יעשו כושר בעיקר בשביל הנפש ובשביל הכיף, ואחרי זה בשביל כל העניינים של הקלוריות וכו'. לא לשם זה התכנסנו כשאנחנו עושים כושר. אנשים צריכים לדאוג קודם כל לנפש שלהם, בטח בימים כאלה. אנשים בבית, עצבניים, קשה להם, אין להם לאן לצאת, וזה אחלה זמן לפרוק אנרגיות".

עכשיו, כשאנחנו כלואים בבית, הפעילות הפיזית חיונית יותר?
"היא חיונית תמיד. אנשים צריכים לעשות כושר כל החיים. אימון כושר זה משהו שחייב להיות כמו ארוחת בוקר, כמו פגישה. אתה פשוט צריך למצוא את אימון הכושר שאתה הכי אוהב והכי מתחבר אליו, וזה יגרום לך להתמיד. בימים כאלה אני רואה המון סרטונים באינסטגרם של אנשים שמעולם לא עשו כושר, ופתאום נחשפו אליי והתחילו לעשות אימונים. הם שולחים לי הודעות כמו: 'עשית לי את היום'".

"אני עוזרת למתאמנים שלי, שרגילים לבוא לסטודיו, לשמור על השגרה, מאפשרת להם לפרוק עצבים ואנרגיות, להזיז את הילדים קצת, לעשות פעילות חווייתית למשפחה ולזוגות. אימוני כושר מחברים בין כל האנשים בעולם, ללא הבדלי גזע, דת, מין וצבע עור. אתה יכול לעשות חדר כושר בבית: כיסאות, שטיחים, בקבוקי מים, קופסאות שימורים - כל דבר יכול להפוך למשקולת".

כושר יכול להיות סוג של תרפיה במצב הנוכחי?
"זה לא סוג של תרפיה. זאת ה־תרפיה. כל פסיכולוג ופסיכיאטר יגיד לך. זה משהו כימי במוח שעושה הרגשה נפלאה בגוף. זה מרגיע ועוזר לפרוק אנרגיות. תשים מוזיקה, תשים סרטון של אימון, תרקוד, תשתגע, תתאמן, ותמשיך את היום".