קורונה בעולם הערבי: 19 מקרי הידבקות חדשים בנגיף הקורונה אובחנו בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים. דובר הממשלה הפלסטינית, אברהים מלחם, הטיל אחריות מלאה על ישראל "בכל הקשור לבריאות תושבי מזרח ירושלים הכבושה".

מלחם אמר כי "המדיניות של ישראל מונעת את המעקב של משרד הבריאות הפלסטיני אחר המגיפה בקרב הפלסטינים במזרח העיר. המעקב מתבצע באמצעות ארגונים אזרחיים ובאמצעות המשרד לענייני ירושלים". יצוין כי עד כה 36 פלסטינים במזרח ירושלים נדבקו בקורונה, אם כי מקורות משפטיים מדווחים על בין  65 ל-70 מקרים.

בתוך כך המשטרה הפלסטינית סגרה 37 בתי עסק בגדה המערבית, לאחר שאלה הפרו את הוראות משרד הבריאות ולא פעלו על פי ההנחיות הנדרשות. 

בסוריה דיווח המשטר על 25 מקרים של הידבקות בקורונה ברחבי המדינה. לעומת זאת מקורות רפואיים שצוטטו במרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווחו על כ-42 מקרים בדמשק, חלאב, לטקייה, טרטוס, חומס, חמאה ודרעא. מספר המבודדים עומד על 410 בני אדם, בהם 180 עם תוצאות שליליות לנגיף. על פי הדיווחים, מקור ההידבקות הוא המיליציות האיראניות שנמצאות במדינה.

באיראן דיווחו הרשויות על 117 מקרי מוות ביממה האחרונה, נתון שמעלה את מניין המתים במדינה ל-4,474. עוד דווח, כי 1,657 מקרים חדשים של הידבקות אובחנו ביממה האחרונה, וכי מצבם של למעלה מ-4,000 בני אדם מוגדר קשה. סך כל הנדבקים  במדינה עומד על 71,680.

 בתוך כך מסרו גורמי אופוזיציה כי בבירה טהרן מכינים חלקת אדמה שתכלול עשרת אלפים קברים, לשם יובאו קורבנות הקורונה לקבורה.

קורונה - שאלות ותשובות