מעבר למשימות האכיפה ומעקב אחר מצווי בידוד, נחשפים לאחרונה השוטרים למפגשים מרגשים עם אזרחים, אשר חושפים את כחולי המדים כרגשניים עם נתינה מהלב.

בימים שבשגרה משמשים פקד עידן יוסף מאגף תמיכה לוגיסטית, והשוטרת ורד שעשע מחטיבת התביעות של מחוז תל אביב, כאנשי מנהלה. בימים אלו הם הצטוותו למערך השוטרים, אשר במסגרת מבצע אביב מוגן, מתגבר את יחידות השטח במשימות מגוונות בהן ביקור אצל מצווי בידוד. 

במסגרת זאת, יצרו הבוקר (ראשון) פקד יוסף והשוטרת שעשע קשר טלפוני עם מחויב בידוד בשנות ה-70 לחייו, המתגורר בגפו ובשגרת יומו מסתייע במטפלת שבימים אלו נבצר ממנה לסייע לו. תוך כדי שיחה עימו הבינו כחולי המדים כי האיש זקוק לסיוע אישי, ולאחר שפרטיו הועברו על ידם לגורמי הרווחה ברשות המקומית, הם החליטו כי עד לסיוע שיקבל מהרשות הם יסייעו לו. 

צמד השוטרים יצאו אל הסופר הסמוך שם ערכו קנייה של מוצרי מזון לפסח - מוצרי חלב, שימורים, מנות חמות, נקניקים, מוצרי טואלטיקה ועוד עבור אותו מצווה בידוד, והביאו את ארגז המצרכים אל פתח ביתו. השוטרים סיפרו מאוחר יותר לחבריהם למשמרת כי החיוך שנפרס על פניו של האיש בעת שקיבל את המצרכים, הביע ללא ספק את שמחת החג שחדרה לליבו בימים לא פשוטים אלו.