לפני מעט יותר משבוע, לאחר 95 ימים בבית "האח הגדול", הוכתרה תקוה גדעון על ידיי הצופים בבית לזוכה של ״האח הגדול״ 2020 בזכיינית "רשת 13". תקוה זכתה לכבות אחרונה את אורות הבית וגרפה את הפרס בשווי מיליון שקלים. עם התפשטות נגיף הקורונה, עבור צופים רבים, הפכה התוכנית לאי של אסקפיזם, בו המגיפה לא ממש מטרידה את חיי הדיירים. כעת מסבר כי אל ההפקה של התוכנית, הנגיף הצליח להסתנן.

אחד מעובדי הפקת הריאליטי המצליח של "רשת 13", "האח הגדול", אובחן כחולה קורונה, וחלק מעובדי חברת ההפקה "אנדמול שיין ישראל" שהיו במחיצתו נשלחו לבידוד. 

למען הסר ספק, בשלב זה, צמד מנחי התוכנית, גיא זו-ארץ ולירון ויצמן, לא נשלחו לבידוד.

האח הגדול, תקוה גדעון (צילום: מיכה לובטון)
האח הגדול, תקוה גדעון (צילום: מיכה לובטון)

בתוך כך, מניין קורבנות הקורונה בישראל עלה הבוקר (שני) ל-110 לאחר שארבעה חולים נפטרו במהלך הלילה. בבית החולים איכילוב בת"א הלכו לעולמן במהלך הלילה שתי קשישות בנות 96 ו-81 לאחר שנדבקו במחלה, שתיהן סבלו ממחלות רקע. כמו כן, מהמרכז הרפואי פדה פוריה נמסר על פטירתה של קשישה בת 80, דיירת בית אבות ביבניאל, שסבלה ממחלות רקע, זאת בנוסף לחולה בן 78 שסבל ממחלות רקע ונפטר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. 

כזכור, אל המקום השני בריאליטי הגיעה ירדן אדרי בת 26 מקריית מוצקין סטודנטית למוזיאולגיה, במקום השלישי אסיף אלקיים רווק בן 28, סופר ואיש תקשורת מגבעתיים, במקום הרביעי גדי פניבלוב נשוי בן 22, נולד וגדל במגדל העמק ובמקום החמישי  אודליה סוויסה בת 34 מירוחם.