יאיר החקלאי

יאיר (יאיא) בלברמן (30) הוא מנהל רפת של 600 פרות חולבות ו־500 עגלות, עם 17 עובדים. "אנחנו כאן בעוטף מייצרים חלב איכותי בשגרה ובחירום. אני קורא מכאן לעם ישראל: אתם תישארו בבית ותקשיבו להנחיות, ואנחנו נקום בבוקר מוקדם לטפל, להאכיל ולייצר את החלב האיכותי ביותר בעולם ולהבטיח מזון לכולם. חקלאות ישראלית היא חוסן לאומי".

יאיר החקלאי (צילום: פרטי)
יאיר החקלאי (צילום: פרטי)

ספידה מ"יד שרה"

ספידה יום טוב (41) היא מנהלת גיוס משאבים בעמותת "יד שרה". "בימים אלה כל האנרגיות מגויסות מסביב לשעון ליעד שיד שרה הציבה, בהנחיית העומד בראשה, הרב אורי לופוליאנסקי: הבאת אוויר לנשימה בחזית הקורונה - הבאת מכשור נשימתי מתקדם וגם לאשפוז בית. תודה לרבים מאוד שתרמו".

ספידה יום טוב, ''יד שרה'' (צילום: באדיבות המצולמת)
ספידה יום טוב, ''יד שרה'' (צילום: באדיבות המצולמת)

דוד המתנדב

דוד לב (60) הוא מתנדב וחבר בעמותת "גדולים מהחיים". "תרומה לקהילה שינתה את חיי. לאחר שבני החלים מסרטן בילדותו, החלטתי שאני מקדיש את חיי לקהילה. כחלק מהפעילות שלי בימי קורונה אני נוסע בכל הארץ ודואג לתת מענה למשפחות של ילדים חולי סרטן ולספק להן כל מה שדרוש. מאחל לכולם בריאות, ושכל זה יהיה מאחורינו".

דוד לב (צילום: באדיבות המצולם)
דוד לב (צילום: באדיבות המצולם)

יהודה הנהג

יהודה ג'מיע (59) הוא נהג בקו 161 מבני ברק למסוף הכרמלית בתל אביב. "מאז תחילת הסגר על בני ברק התחנה האחרונה היא בשכונת רמת עמידר ברמת גן. אנחנו מוטרדים מהידבקות בקורונה, אבל עובדים. עד לפני כמה ימים היה כאוס ופאניקה, אבל עכשיו יש הרבה יותר מודעות בציבור והפאניקה יורדת. אני ממשיך לעבוד כל הזמן ומקפיד לנסוע עם מסיכה וכפפות".

יהודה נהג דן (צילום: אבשלום ששוני)
יהודה נהג דן (צילום: אבשלום ששוני)

יגאל הרופא

ד"ר יגאל הלביץ (45) הוא מנהל מחלקת טיפול נמרץ לחולי קורונה במרכז הרפואי שערי צדק. "אני מטפל מדי יום בחולים הקשים והמונשמים של הנגיף. מאחל חג שמח והמון בריאות לכולם".

יגאל הרופא (צילום: דוברות שערי צדק)
יגאל הרופא (צילום: דוברות שערי צדק)

איציק האח

איציק ברנט (40) הוא אח אחראי בטיפול נמרץ כללי. "אני ממשיך בתפקידי, ובמקביל בטיפול נמרץ קורונה. כל כולי מגויס למשימות, עובד מסביב לשעון, ומניח שכמוני עוד רבים בעת הזו. הביקורים בבית קצרים. מדובר בשליחות אמיתית. אני מבצע את המוטל עליי במוטיבציה ועם ברק בעיניים".

איציק האח (צילום: אסותא אשדוד)
איציק האח (צילום: אסותא אשדוד)

השתתפו בהכנת הידיעה: משה כהן, מעיין הרוני ועמית המאירי