עם פרוץ משבר הקורונה, אולפני "וורנר" עוד התעקשו שמועד יציאת סרט ההמשך לשובר הקופות "וונדר וומן", שנקבע ל-5 ליוני, יישאר על כנו, אך לאחר דיונים רבים האולפנים הודיעו על דחייתו ל-14 באוגוסט - דחייה של חודשיים בלבד, בעוד סרטים אחרים שהיו צפויים לצאת לקולנוע, כבר נדחו למועדים לא ידועים. אמש, בעוד מהלך קידומי לקראת יצאת הסרט, סיפקה הכוכבת הישראלית, גל גדות, רמז למה שמצפה לנו על המרקע.

בראיון למגזין "Empire" סיפרה גדות: "הסרט הראשון היה סרט התבגרות, בו דיאנה פרינס הפכה ל'וונדר וומן'. היא הייתה מאוד נאיבית, ולא הבינה את המורכבות של החיים. ממש כמו דג מחוץ למים".

"בסרט החדש, זה ממש לא המצב", הוסיפה השחקנית. "דיאנה עברה התפתחות. היא הרבה יותר בוגרת וחכמה. אבל, היא מאוד בודדה. היא איבדה את כל חברי הצוות שלה, ואז משהו מטורף קורה".

ה"משהו המטורף", עליו מדברת גדות, לפי כותבי המגזין הוא חזרתו למסך של דמותו של השחקן כריס פיין, סטיב טרוובור, שנהרג בהתפוצצות מטוס בסרט הקודם. איך הוא הצליח לשרוד תאונה שזכו - עדיין לא ברור, וככול הנראה נצטרך לחכות עד ליציאת הסרט כדי לגלות.

"לכריס פיין יש חלק גדול בהצלחת הסרטה ראשון", הוסיפה גדות. "ובגלל שהוא הבימאית פטי ג'נקינס מאוד נהנו לעבוד יחד, כולנו רצינו שהוא יחזור. פטי והתסריטאי ג'ף ג'ונס מצאו את הדרך ביותר, שגם תשרת את התסריט, בה סטיב יוכל לחזור".