משרד הבריאות עדכן הערב (רביעי) כי מסיכום נתונים סופיים שהגיעו מכלל המעבדות ברחבי הארץ עולה כי ביום שני ה-13 באפריל, בוצעו בישראל כ-10,401 בדיקות מעבדה לקורונה, ואמש (ב-14 לחודש) מספר בדיקות המעבדה שהושלמו עלה ל-11,501. עוד נמסר כי מספר הנדבקים בישראל עלה ל-12,501, כאשר מתוכם 180 בני אדם מאושפזים במצב קשה ו-133 מונשמים. 2,563 חולים החלימו מהנגיף עד כה.

מניין הקורבנות עלה ל-131 זאת לאחר שחולת קורונה בת 84 נפטרה בבית החולים שערי צדק בירושלים. מוקדם יותר נפטר גבר בן 94 במרכז הרפואי מאיר בכפ"ס לאחר שסבל ממחלות רקע רבות. הנפטר היה דייר בדיור מוגן ברעננה, אשר הגיע בעקבות צורך בהתערבות כירורגית. המרכז רפואי מאיר אפשר למשפחה להיפרד ממנו תוך מיגון קפדני. תושב חיפה בשנות ה-70 לחייו, שהיה מאושפז ומונשם במחלקת קורונה בבית החולים רמב"ם למעלה משבועיים וסבל ממספר מחלות רקע, נפטר הבוקר במחלקה. 

נתוני משרד הבריאות 15.4 שעה 20:30 (צילום: משרד הבריאות)
נתוני משרד הבריאות 15.4 שעה 20:30 (צילום: משרד הבריאות)

הבוקר פורסם כי הקורבן ה-14 בבית האבות משען בבאר שבע מנגיף הקורונה היא זמירה ארצי בת ה-82, שנפטרה הלילה (רביעי) בבית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה. היא אושפזה בביה"ח במחלקת הקורונה ב- 28 במרץ, אך מצבה הידרדר. ארצי ז"ל הייתה הקורבן ה-124. בנוסף, המרכז הרפואי איכילוב ת״א הודיע כי מטופל בן 80 עם מחלות רקע נפטר הלילה מקורונה. פרטיו של הקורבן הנוסף טרם ידועים.

בית החולים וולפסון עדכן כי  אמו של התינוק בן שמונת הימים, שאובחן אמש כחולה, נמצאה אף היא חיובית בבדיקת הקורונה הנוספת שבוצעה עבורה. מצבם של התינוק והאם טוב, והם נמצאים באשפוז בבידוד במחלקה נפרדת.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן כי ישנה רמת תחלואה גבוהה מאוד של נגיף הקורונה בישוב דיר אל אסד, וביקש מציבור התושבים של הישובים דיר אל אסד, נחף, בענה ומג'ד אל כרום להשאר בבתים. על פי הנתונים, יש כרגע 31 חולי קורונה מאומתים ביישובים אלו.