השחקנית, הזמרת, הבדרנית וכוכבת הילדים, ציפי שביט, נבחרה להשיא משואה הטקס יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל. שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, יו"ר ועדת השרים לענייני סמלים וטקסים בישרה היום (חמישי) לשביט, כי היא תשיא משואה בטקס הדלקת המשואות לנעילת אירועי יום הזכרון ופתיחת אירועי יום העצמאות הקרוב.

רגב מסרה: "אני שמחה להודיע על החלטתי לבחור בציפי שביט להשיא משואה  ביום העצמאות. ציפי שביט, שרבים מאיתנו, בני כל הגילים,  'גדלנו עליה', מלווה את עולם התרבות שלנו למעלה מחמישים שנה מאז חברותה בצוות הווי פיקוד דרום בצה"ל. ציפי מפליאה בכשרונה האדיר והרב גוני  להתחבר ולחבר בחושיה הקומיים האדירים בין שלל הדורות ובני הגילים השונים בישראל, ילדים, צעירים וצעירים בנפשם".

"ציפי, שחקנית על הבמה, בקולנוע, בטלוויזיה ובאינסטגרם, סטנדאפיסטית וזמרת, מצליחה ב-'ציפיטפוט' ייחודי ומלא הומור לרומם את רוח העם בכל הזמנים ובמיוחד בעיתות חירום", הוסיפה השרה. "ציפי מייצגת את האמניות והאמנים שלנו, המצויים תמיד בחזית הבמה לצורך שמירה על החוסן הלאומי שלנו, והעלאת המורל בעם בעת שגרה ובעת משבר. הערבות ההדדית ואהבת העם והארץ מאפיינים את ציפי ואת דור האמנים הוותיקים שלנו, שלעד לא נס ליחו.  הצחוק המתגלגל והאנרגיות הבלתי נדלות של ציפי, מלווים אותנו ב'ג'מבו' של מסעות החיים בארץ הזאת, מלכדים ועוטפים אותנו בהומור. ציפי היא ככוכב שביט בשמי התרבות שלנו".

טקס הדלקת המשואות הממלכתי, יערך השנה בסימן חיבורים בחברה הישראלית. הטקס, שייערך במתכונת מיוחדת, ללא קהל משתתפים. על פי משרד התרבות: "הטקס יעלה על נס את הלכידות החברתית, יבטא את קרבת הרוח, את איחוד הלבבות ואת הערבות ההדדית בכל חלקי עמנו, וזאת, כמיטב המסורת ולתפארת מדינת ישראל".