אחד הדברים שלמדתי על עצמי ,בתקופת הסגר האיומה שנחתה עלינו בעקבות מגפת הקורונה, זה שמצאתי הנאה מסוימת, או הסחת דעת בריאה, בניקיון הבית. לצורך זה הסתייעתי בשואב האבק האלחוטי הנטען החדש מבית שיאומי  וגיליתי מכשיר עם עיצוב מודרני וגמישות תפעולית שמאפשרת את התאמת השואב לחדרים ומצבים שונים.

השואב החדש מבית שיואמי, ה- Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C, אותו השיקה קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי  בישראל, מציע טכנולוגיית שאיבה מתקדמת, סוללה חזקה, עיצוב מודרני ונוחות שימוש מרבית.

השואב החדש מצויד במנוע Brushless בעל מהירות סיבוב של עד 100,000 סל"ד ועוצמת יניקה של 120AW. בחברה הדגישו כי  הוא בעל יעילות סינון של 99.9%, המאפשרת לשאוב בצורה אפקטיבית גם אלרגנים וחלקיקים זעירים. בנוסף, מיכל האבק מונע זיהום משני ומתוכנן לכלוא 99.97% מחלקיקי האבק שנשאבו.

מבחינת חיי הסוללה אפשר להיות רגועים, הסוללה העוצמתית, בקיבולת 2500mAh, מאפשרת לשואב לעבוד עד כ- 60 דקות בין טעינות ולשטח כיסוי אפקטיבי של עד 160 מ"ר. תאי הסוללה והתאמת המתח מנוהלים על ידי מנגנון מתקדם שדואג להגן מפני קצר, פריקת יתר או טעינת יתר ומבטיח את אורך חיי הסוללה ובטיחות השימוש. זמן הטעינה עומד על כ-3.5 שעות.

הערכה שאתם מקבלים כוללת את יחידת המנוע, מוט הארכה מתכתי וראשים מתחלפים לשימושים מגוונים כמו ראש שאיבה ממונע רצפתי עם מברשת רכה וראש שאיבה ממונע למיטה ולספות. בנוסף היא כוללת מתאם שאיבה צר מוארך משולב במברשת ומתאם שאיבה עם מברשת רכה.

שואבי האבק של היום כבר מזמן הפכו להיות סמל סטטוס, בין אם הרובוטים או הידניים, שמעוצבים גם כפריט ריהוט ובכך נמנע הצורך להסתיר אותם באחסון. גם השואב החדש של שיאומי מגיע עם מטען קיר ומעמד לחיבור על הקיר שמאפשר גם נגישות מהירה וגם תצוגה.

העבודה עם השואב היא מאוד נוחה, הוא שוקל רק 3.3 ק"ג והתפעול שלו פשוט, כך שתוך דקות ספורות תהיו עסוקים בסטריליזציה פרטית של מתחם המגורים שלכם. החלפת המתאמים השונים במהלך העבודה עצמה מאוד קלה ואינטואיטיבית, כך שמצאתי את עצמי מקפץ במהירות בין שאיבת הרצפה לניקוי הספות בלי לאבד זמן יקר. חשוב לציין כי היכולת של השואב הידני לטפל בספות, פינות קשות להשגה בבית ובדים אחרים נותנת לו יתרון משמעותי על פני השואבים הרובוטיים ומאפשרת למשתמש יותר שליטה על אזור הניקוי.

את ה-Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C ניתן לרכוש באתר שיאומי  ישראל, בחנויות Mi Store בקניון דיזנגוף סנטר ת"א, קניון עופר הקריון, קניון מול הים אילת, קניון Ice Mall אילת ואצל המשווקים המורשים. מחיר השואב 699 שקל, כולל אחריות לשנה.