הזמר הצרפתי ממוצא איטלקי, דניאל בווילאקה, הידוע בשם הבמה "כריסטוף" נפטר הלילה (שישי) מנגיף הקורונה בבית החולים שבעיר ברסט בצרפת. בשבוע שעבר אושפז בבית החולים בפריז לאחר שאובחן כחולה קורונה ומשם הועבר כאמור, לבית החולים בברסט.

אשתו ובתו כתבו בהודעה לעיתונות: "כריסטוף איננו. למרות המאמצים והמסירות הבלתי פוסקת של אנשי הצוות רפואי, הוא איבד את כוחו". עוד נכתב: "מילים מכשליות אותנו כיום, ואין טעם בנאומים חסרי תוחלת".

כאשר אושפז כריסטוף, העיתון היומי הצרפתי "לה פריזיין" דיווח כי הוא נמצא חיובי לבדיקת הקורונה, אך סוכנו של הזמר לא אישר את ההודעה. בהודעת העיתונות של המשפחה לא הוזכר נגיף הקורונה, בשיחת טלפון עם AFP הצהירה אלמנתו של כריסטוף כי סיבת המוות היא מחלת נפחת הריאות ממנה סבל בשנים האחרונות.

כריסטוף התפרסם לראשונה ב-1965 עם הוצאת להיטו הגדול "אלין". בנוסף הוציא את השיר גם באיטלקית אך השיר לא הצליח ולא זכה לתפוצה בניגוד לגרסת המקור בצרפתית. ב-1965 הוציא את שירו השני: בלדה בשם Oh Mon Amour אותו שר בצרפתית ובאיטלקית, השיר זכה להצלחה יחסית אך לא כמו קודמו. 

ב-1974 הוציא את אלבומו המצליח ביותר Les mots bleus שזכה להצלחה גדולה ובהמשך גם דורג במקום ה-45 ברשימת האלבומים הצרפתים הטובים בכל הזמנים על יד מגזין הרולינג סטון.  בשנות ה-80 הוציא את הסינגלים "Succès fou" ו-"Clichés d'amou" והחל לבצע גרסאות כיסוי לשירים משנות ה-40 וה-50 בין היתר ל-Arrivederci Roma באיטלקית. ב-1985 כתב את השיר Ne Raccroche Pas שנטען כי נכתב על סטפני, נסיכת מונקו לאחר שהייתה מעורבת בתאונה בה נהרגה אמה השחקנית גרייס קלי.

לאחר הפסקה נוספת הוציא ב-1996 את אלבומו ה-11 Bevilacqua ב-2001 הוציא אלבום נוסף Comm' si la terre penchait וב-2002, אחרי למעלה משני עשורים בהם לא הופיע קיים כריסטוף הופעה באולימפיה, ב-2003 הוציא גרסה מחודשת להיטו אלין.