עלייה מדאיגה במספר נשאי נגיף הקורונה ביישוב דיר אל אסד, עליו הוטל סגר: 17 חולים אותרו ביממה האחרונה, ובכך עלה מספר הנשאים ל-89. בבענה עלה מספר החולים ביממה האחרונה בחמישה - ל-14. באום אל פאחם 58 מקרים, ברהט 39 מקרים (מהם שלושה חדשים), בג'סר אזרקא התייצב המספר על 38, דבוריה - 28, ג'ת - 23 ובאקה אלגרבייה עם 21 מקרים, בהם מקרה מוות של קשיש בן 80, נעים דרובי, שמת בלילה מקורונה בבית, החולים הלל יפה בחדרה.

במגזר הערבי בישראל ישנם 579 מקרי הידבקות בקורונה, לא כולל המקרים בערים המעורבות. תושב טמרה שנמצא בבידוד ונמנע מלהשתתף בהווייה של אמו, גרם להתרגשות רבה ברשתות החברתיות כאשר ביקש מכולם לשמור על עצמם. "קשה לא להצליח להיפרד מאמא", כתב. היום (ראשון) נפתחו תחנות "היבדק וסע" על ידי מד"א וקופות החולים כללית ולאומית במספר ישובים ערביים ברחבי המדינה, בהם לראשונה גם בכפרים בדואים לא מוכרים בנגב.

ראש המועצה לכפרים לא מוכרים, עטיה אל-אעסם, אמר ל"מעריב": "אני מברך על פתיחת תחנות הבדיקות, למרות שהדבר בא באיחור. אך, אני מתלונן על הבירוקרטיה. אני אישית באתי להיבדק, התבקשתי לדאוג לאישור מרופא המשפחה, ואז פנו למשרד הבריאות ורק כעבור שלוש שעות הגיע האישור ממשרד הבריאות. הדבר גורם לבעיות ולוויתור של חלק מהתושבים על הבדיקה".

היום החל מבצע רחב היקף בחברה הבדואית בנגב ביוזמת מטה החירום של הארגונים האזרחיים והרשויות המקומיות בנגב. במסגרת המבצע חולקו עשרות אלפי סלי מזון, ערכות חיטוי, וחומרי הסברה המפנים לעשרות אנשי מקצוע מהחברה הערבית שייתנו מענה פיזי ונפשי לסיטואציה. בנוסף, לרגל חודש הרמדאן הקרב, חולקו ערכות יצירה ולימוד עצמי לילדים בכפרים הלא מוכרים.

מד"א, בשיתוף מטה החירום ומחוז דרום של קופת החולים כללית, הקימו נקודת בדיקה ראשונה לנגיף הקורונה. נקודת הבדיקה נפתחה הבוקר בכפר אבו- תלול, ותיתן מענה לכלל הכפרים הלא מוכרים באזור. מטה החירום קם ביוזמתם של ארגוני חברה אזרחית והרשויות המקומיות בנגב, תחת המטה הערבי הארצי, ונותן מענה מסביב לשעון לצרכי החברה הבדואית באזור.