לא מספיק ההסגר, לא די לנו בימי הזיכרון המתקרבים במהרה – גם "חתונה ממבט ראשון" מנחיתה עלינו מכת דיכאון בדמות פרק נוסף של בלבולי שכל בניצוחם של המומחים.

בדומה לפרק הקודם מסוג זה ששודר לא מזמן, גם הפעם המומחים סקרו את התקדמותם של ששת הזוגות והתדיינו על מה שכבר ידענו, ודשנו בו אין קץ בטורים הקודמים – מנצלים את אהבתנו הבלתי נלאית לסדרה, ואת מיעוט האלטרנטיבות בימים קשים כאלה.

חתונה ממבט ראשון  (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך)

אז נתחיל: בגזרת הזוגות המשעממים שלנו – רוני ונועם מתקדמים באופן מפתיע ומחמם לב, הם מתקרבים זה לזו ומגלים כי "האופי הגבוה" של נועם שבו התגאה כל כך, אכן הצליח לכבוש את רוני מבלי שציפתה. 

גם אצל דניס והדר, הכל רגוע ומתוק להחריד – אך כנראה שהגעתה של אימו של דניס לארץ הולכת לנער קצת את הדר מהחלום הרטוב של הגבר המושלם, כשתגלה שבעצם היא התחתנה גם עם חמותה. או או. 

לאחרונה, נראה שדווקא ניר והגר, אשר סיפקו לא מעט רגעי דרמה והתכתשות לאורך הפרקים, עלו על הגל: הם מתקרבים, הגר מספרת לניר את סיפורה העצוב על נטישתו של אביה כשהייתה ילדה ותגובתו של ניר מראה אותו באור החיובי שהיא הייתה כה זקוקה לו. בן רגע, הם הפכו לזוג החמוד שכולם רוצים שיצליח. מה תגידו עכשיו, ממורמרים שמיהרו לשפוט את הגר, קיללו אותה ברחבי הרשת ואף ירקו עליה ברחוב? In your face.

ברוח התקופה, חייבים קצת לבאס: אצל שלושה זוגות מתוך ששת הזוגות המשתתפים – המצב ממש לא מזהיר. על אמיר ודנית דיברתי יותר פעמים מכמות הפעמים שמשה בר סימן טוב מזכיר את המילה "הנחיות" – ונראה שמהמצב הנוכחי, בו הם עברו לדירה נייטרלית והפרידו כוחות בשינה, אפשר רק לעלות. 

מור ומאור, שדווקא נראו כזוג עם פוטנציאל אדיר של מאץ', מצליחים כל פעם לעלות על מוקש ולפוצץ את הכימיה – פעם הוא כועס שהיא לא מדברת ופעם היא רוטנת על השתיקות שלו. מה קורה לכם? עד שיש זוג שאין ביניהם שום מכשול גובה, מוצא, גיל או משיכה – אתם עדיין לא מסתדרים?

ניסיתי להימנע, אך לא יכולתי – הגיע תורם של דובי ואריק. אחרי משבר החופה, המשפטים הפוגעניים, משחקי הגננת וטראומת יום ההולדת – הגיעו מים עד נפש, ודובי מחליטה לעזוב את הבית של אריק בסערה. בצדק, כמובן – אחרי רצף משפטים בוטים שהסתכמו בהכרזה על חוסר משיכתו של אריק כלפיה, גם אני לא הייתי נשארת.

אך במקום להכיל את המצב ולהודות שהזיווג פשוט לא מוצלח – דני ויעל המומחים ממלאים את האוויר בשלל קלישאות מעצבנות כדי לשדר 'עסקים כרגיל' ולהאריך את השיממון הזה עד אין סוף: "האטמוספירה הזוגית שלהם לא עובדת עכשיו", "הם נעים בחללים שונים" – והשיא: "אך משהו בכל זאת מדביק אותם אחד לשני". חברים, תנחתו מהחללית! הדבר היחידי שעלול להדביק אותם אחד לשני זה קורונה. די, כשזה לא זה – זה לא זה.

חתונה ממבט ראשון  (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך)

תפילה לעת סיום: אם יש אלוהים בשמיים, עשה שפרק כזה לא יחזור עוד מעולם. סבלנו מספיק בתקופה האחרונה בשביל לצפות בקדיחות המוח האלה בסיומו של יום מסוגר, במיוחד כשציפינו לטראש הדביק שאנחנו כל כך אוהבים. בכל זאת, תרשו לי להיות אופטימית לקראת הפרק הבא - לאור הפרומו, בו הגר וניר מרמזים על התקדמות משמעותית ביחסים (כן), אמיר מחייך וזה לא נראה צבוע, ודניס רוצה להיפרד מהדר כדי לטוס לחו"ל. אחחח, טראש יקר – Here I come!