כדורגלן העבר יעקב בוזגלו יצא נגד העיתונאי חיים אתגר בעקבות פרק בתוכנית "חשיפה" שישודר מחר ב-21:15 ב"קשת 12" ויעסוק בחייו. בוזגלו טוען בפוסט זועם בפייסבוק, כי נעשה שימוש בפרטים לא נכונים ושקריים לכאורה אודותיו.

"ברור לי שיעקב בוזגלו זה רייטינג קל ולמה לוותר על רייטינג כשאפשר למלא אותו בשקרים ובתוכן רדוד?", כתב בוזגלו. "זה מה שתראו מחר בערוץ 12 בתכנית 'חשיפה'".

"פרט חשוב בסיפור: אני נשוי לחני, אתם יודעים את זה, לא? לפני כ-8 חודשים ביקש ממני חיים אתגר 'הצדיק' שמתיימר לחשוף פרצופים רעים, לצלם כתבה עלי ועל אורח החיים של משפחתי (כאילו אין לכולם מספיק מזה ב"בוזגלוס" המצוינת). לתכנית שלו קוראים "חשיפה" ובגלל זה הוא מחפש לחשוף דברים בכוח על אף שהכל גלוי וידוע. אז איך בכל זאת ה'צדיק' רוצה לייצר עניין לציבור? ממציאים פרטים לא נכונים ושקריים לכאורה על חובות, הסדרים ופרטים הזויים כמו העובדה שאני גרוש".

"עכשיו, אולי אני לא מבין גדול בתחקירים אבל נראה לי שתחקירן רציני היה יודע שהתחתנתי לפני כשנתיים (שוב עם חני) כדת וכדין", הוסיף איש הכדורגל. "אפילו היה על זה פרק שלם בסדרה. הבטיחו לי כתבה שתדבר עלי כאוטוריטת ספורט, סוכן שחקנים ופרשן כדורגל אבל במקום זה, חיפשו חומר אצל אינטרסנטים צרי עין שמפריע להם שאני בכותרות ויצרו מצג שווא שבינו לבין המציאות אין כלום. אז קחו בחשבון שאין יותר מידי מה לראות בכתבה הזו ואתם יכולים להעביר את זמנכם טוב יותר בערוץ אחר או בכל דבר נוסף. חבל על הזמן היקר שלכם".

"ולך אדוני, חיים אתגר, צדיק לא היית ולעולם לא תהיה", סיכם בוזגלו. "תפקידך הוא לא לצבוע את האמת בשיקולי רייטינג ולגרום למפח נפש לאחרים. נתראה בשלב הבא, באחריות".

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "אנו עומדים מאחורי הפרטים החדשים שיובאו בפרק שישודר מחר ב״חשיפה״ על יעקב בוזגלו״