חברת יוניברסל מיוזיק סין, חברת התוכן המוזיקלי הגדולה בעולם, מעוניינת להחתים את הפסנתרן הישראלי גיורא ליננברג, זאת לאחר שמנהלו של ליננברג, עמית סופר, הציע לחברה שיר שהולחן ע"י הפסנתרן ונכתב ע"י הזמרת הבלגית לארה פביאן, שמכרה כ-20 מיליון אלבומים ברחבי העולם. 

מי שיבצע את השיר בבכורה עולמית הם צמד זמרים מבטיח אשר זכו במקום הראשון בדה וויס סין. אנשי יוניברסל שהתאהבו בשיר מאמינים בפוטנציאל האדיר הטמון בו ולפיכך הוא נבחר לא רק כשיר הנושא באלבומם החדש של הצמד אלא במקביל גם כשיר הנושא בסרט ובסדרת טלוויזיה מצליחה ופופולרית בסין. בשלב הראשון יוקלט השיר בשפה הסינית מנדרינית ותוך זמן קצר בשפות שונות נוספות.

מצידו של גיורא מדובר בהגשמת חלום ותקווה שזוהי סנונית ראשונה המבשרת על פרסום לחנים נוספים ומינוף הקריירה שלו כמלחין. 

ליננברג סיים בהצטיינות לימודי תואר שני באקדמיה למוסיקה ע״ש רובין באוניברסיטת ת״א וזכה במלגות רבות מטעם קרן התרבות אמריקה - ישראל. הוא הוחתם על ידי Sony Music כיוצר המשלב פופ ואלמנטים קלאסיים ואף הלחין את המוזיקה למחזמר ״סינדרלה״ בפריז.

בשנים האחרונות ניצח על מחזות הזמר הגדולים - ״גבירתי הנאווה", ״צלילי המוסיקה״, ״עלובי החיים״, ״בילי אליוט״, ״שורת המקהלה״, ״שיגעון המוסיקה״ ו״מאמה מיה״ בתיאטרון הבימה, זאת ממש לאחרונה לפני התפרצות הקורונה.

גיורא גם משמש גם כמנהלו המוזיקלי של יהורם גאון והוא עבד עם דוד ד׳אור, שירי מימון, ריטה, בועז שרעבי, אברהם פריד ועוד רבים וטובים.