שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', מחה היום (שלישי) בציוץ בטוויטר כנגד פסק דין שניתן הבוקר בבית משפט השלום בבאר שבע, בו חויב בית דפוס מקומי שסירב לבקשת אגודת הלהט"ב להדפיס עבורה כרזות למצעד הגאווה, ואף שלח מייל בו נכתב "איננו עוסקים בחומרי תועבה. יהודים אנחנו!", לפצות את האגודה בסך 50 אלף ש"ח.

"פסק דין הזוי, חמור ומקומם, שמחייב אדם שומר תורה ומצוות לפעול בניגוד לאמונתו בעסק הפרטי שלו. כפיה חילונית קשה. פסק הדין מבוסס על פרשנות מעוותת של החוק ונראה שאין מנוס מלתקן את חוק איסור אפליה ולקבוע בו מפורשות את הזכות הטריוויאלית של הציבור הדתי לפעול על פי אמונתו במרחב הפרטי שלו", כתב סמוטריץ'.

"חשוב להדגיש: לא דובר על סירוב לתת שירות ללהט"ב בשל היותו להט"ב (כמו נניח להדפיס הזמנה לבר מצווה של בן של להט"ב רק בשל היותו כזה) אלא בסירוב להדפיס כרזה למצעד הגאווה, הדפסה שמהווה איסור הלכתי גמור. הסירוב היה בשל תוכן הפרסום ולא בשם זהות המזמין ולכן אינה אפליה גם לפי החוק הקיים", הוסיף.

"ואי אפשר בלי להיגעל מהמוטיווציות הטוטליטריות של אגודת הלהט"ב, שמבקשת שיכירו באמונותיה ורומסת במתכוון אמונות של אחרים. יורדת לחייו של איש פשוט שמתפרנס בקושי מיגיע כפיו ומבקש לעשות זאת על פי אמונתו ותגרום לו לפשוט את הרגל. שבירת שיאים של איכס", המשיך סמוטריץ' בציוץ מאוחר יותר.

מהאגודה למען הלהט"ב בישראל נמסר בתגובה: "בציוץ טוען השר בצלאל סמוטריץ' כי יש לתקן את חוק איסור אפליה במוצרים ושירותים כך שיאפשר להפלות להט"בים מטעמים דתיים.  במקום להפיק לקחים נראה שהשר בוחר לשאוב השראה מתקופות חשוכות בהיסטוריה. 
דווקא היום אנחנו יודעים ויודעות  טוב יותר מה המשמעויות של אפליה בכל תחומי החיים, למה היא עלולה להוביל ולמה צריך למנוע אותה. טוב עשה ביהמ"ש ששמר על אנושיות ומוסריות. סמוטריץ', את השנאה שלך תשמור לעצמך".