משבר הקורונה מביא לגידול בהיקף העסקים המוכרים אונליין. רשת ציוד המחנאות ריקושט, שזכתה במכרז מערכת הביטחון לאספקת ציוד בסיסי לחיילים, פתחה חנות וירטואלית שתאפשר לחיילים ולאנשי הקבע הזמנת ציוד בזום.

לאחר השלמת ההזמנה, תגיע האספקה בתוך 3־5 ימים לבית החייל או לשער בסיסו הצבאי. דודי מנטין, מנכ״ל ריקושט, אמר ל"מעריב": "השירות שנועד לספק את צורכי החיילים בזמן המשבר. המשלוחים יסופקו באמצעות סניפי הרשת הפרושים מראש פינה בצפון ועד באר שבע בדרום".

רשת גוד נייט מקבוצת עמינח, העוסקת בשיווק ובמכירת חדרי שינה, מזרנים ומיטות נוער, פתחה מוקד מכירות טלפוני עם יועצים מקצועיים בתחום. הרשת מציעה מחירים אטרקטיביים עם פריסת תשלומים ל־12 חודשים. המשלוח לבית הלקוח הוא בחינם. גופים מסחריים אלה ואחרים החליטו בשלב זה, בגלל שיקולים מסחריים, לא לפתוח את החנויות ולהסתפק בפתרונות אונליין.

גם רשת "תיק התיקים", המונה 26 סניפים, בעיקר בקניונים, נכנסת לאונליין ומשיקה אתר מכירות. לרגל ההשקה, יוצעו הנחות של 20% על כל המוצרים באתר. המוצרים יגיעו עם שליח לבית הלקוח.

יובל בנטוב, מנכ"ל הרשת ובעליה: "החלטנו להשקיע באתר מכירתי שייתן מענה בתחומי המזוודות, התיקים לנשים ולגברים, ארנקים ועוד, במטרה להדק את הקשר בין הרשת ללקוחותינו".