מוכר הפלאפל יובל כרמי, שבבעלותו דוכן באשדוד, ספג השמצות רבות לאחר שסיפר ל"חדשות 13" על המצוקה הכלכלית שאליה נקלע בעקבות משבר הקורונה ואף זכה לשיחה מראש הממשלה בנימין נתניהו. הבוקר התראיין כרמי לתוכניתו של שרון גל ב"גלי ישראל", וענה לכל המשמיצים: "מה שאני ומשפחתי עברנו היה סיוט. הכפישו את שמי. היינו חוזרים הביתה ולא הפסקנו לבכות. אני כמו כל אחד מעם ישראל ועשו לי את המוות. המודל לחיקוי שלי הוא אייל גולן. השמיצו אותו והוא לא ענה".

פתחת את הדוכן הבוקר נוכח ההקלות?
"פתחתי, ואני מחכה ללקוחות הראשונים שיבואו. אני אכניס אותם לפי ההנחיות של משרד הבריאות. הכניסה לחנות אסורה, כל לקוח יקבל את השירות שלו וילך לאכול בבית".

יש תחושת הקלה?
"אני קצת מרגיש שהוקל לי, אבל מה שעברנו השבוע אני ומשפחתי היה מאוד קשה".

מה בעיקר? 
"שהכפישו ממש את שמי ואת שם משפחתי והיה לי קשה לקבל את זה. אני עוד ספגתי, אבל הילדים שלי ואשתי היו חוזרים הביתה ובוכים, ממש בוכים".

עד כדי כך?
"עד כדי כך".

בנימין נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

מה הכי פגע ? העובדה שאמרו בהתחלה שאתה שתול של נתניהו או שאחר כך שפרסמו ברשתות תמונה שלך ליד מטוס? פעם אחת טענו שיש לך שלושה בתים, שאתה איש מאוד אמיד. מה הכי פגע מהכל אגב?  מה נכון מכל זה, אם בכלל?
"שום דבר לא נכון , אני כמו כל אחד מעם ישראל. כולם יוצאים קצת לנופש. אני כולה הייתי בפאפוס והפכו את זה כאילו הייתי באנגליה במטוס פרטי. אני לא יודע מה הפיצו עלי. הפיצו שיש לי דירות ויש לי מרצדס, שיש לי בניין, לא יודע כבר מה. אמרו שאני גר מעל אהוד ברק, בנייני אקירוב זה נקרא? אני אפילו לא יודע איך קוראים לזה אפילו".

לדעתי את הבית באקירוב הוא מכר אבל הוא גר במגדל אחר.
"אני יודע? אין לי מגדלים, אני על הקרקע ואשאר על הקרקע".

זכותך להיות בעל נכס ולהגיד שקשה לך, זה גם דבר לגיטימי.
"אין לי נכסים, יש לי בית כמו כל עם ישראל ,עם משכנתה. אני חי רגיל".

איפה אתה גר?
"אני גר בגן יבנה, ההורים שלי גרים במושב שתולים".

ברור, על מה אתה נוסע אגב?
"יש לי סיטרואן".

סיטרואן? אז איך איך זה הגיע למצב כזה שמחיבוק גדול והרבה הזדהות זה התהפך למתקפה ארסית ואמירות קשות מאוד על הנסיבות של התיעוד הזה?
"אני לקחתי על עצמי דבר אחד ומודל החיקוי שלי זה בן אדם שאני מאוד אוהב אותו - אייל גולן , שהצליפו בו בשידור חי והוא לא ענה. אני מעל אייל גולן טיפה, ואני מברך את כל אלו שהשמיצו את שמי, מברך אותם, אני חס וחלילה לא קיללתי אף אחד. אני אומר שבעזרת השם יהיה להם טוב, הם לא יתעסקו בשטויות. אף אחד לא יודע מה קורה אצל השני. אני ביקשתי רק לחזור לעבוד".

לא יתכן שאת "איקאה" פותחים, ובסופרים יכולים לעבוד ארבעה בקופה.
"אצלי אני לא יכול לקבל לקוח, פלאפל אוכלים במקום ולא לוקחים טייק אוויי. לא עושים משלוחים. פלאפל אוכלים במקום חם וטרי, זה מה שאני מבקש. המלחמה שלי, דרך אגב, היא עבור כל העצמאים, כל האנשים הקטנים שרוצים להתפרנס בכבוד. זה מה שאנחנו רוצים , להתפרנס בכבוד".