הוליווד נרתמת למלחמה בנגיף: השחקן טום הנקס, ורעייתו ריטה וילסון, הודיעו היום (ראשון) כי יסכימו לתרום את דמם לצורך מחקר המיועד למציאת חיסון לנגיף הקורונה. כזכור, השחקן זוכה האוסקר הין בין הכוכבים הראשונים שנדבק בווירוס הקטלני.

ההודעה על מחלת בני הזוג פורסמה ב-11.03, שעה שהשניים שהו באתר צילומים של סרט של אולפני האחים וורנר שנערכו באוסטרליה. עם החלמתם, שבו לארה"ב ונרשמו מידית לתכנית מחקר מדעית, שמטרהת למצוא נוגדנים שיבלמו את התפשטות המגיפה בעולם. 

היום, מסר הנקס למעריציו כי אותה תכנית המדעית אישרה היום כי תעשה שימוש בדגימות שנתנו לצורך המחקר. בהזדמנות זו, סיפר הנקס על ימי המחלה שלו ושל אישתו ואמר: "ריטה, אשתי, חוותה את המחלה באופן קשה יותר ממני. היה סבלה מחום גבוה והפגינה כמה מהתסמינים, כולל אובדן חוש הטעם והריח. היא לא הצליחה להנות מאוכל במשך שלושה שבועות לפחות. היא סבלה מבחילות נוראיות ונאלצה לזחול ממקום למקום ברחבי הבית, זה נמשך תקופה מסוימת". 

בעקבות מאבקם האישי עם המחלה, החליטו הכוכבים לסייע ככל הניתן במלחמה בנגיף קוביד-19. "אחרי שהחלמנו, עלתה השאלה, מה עושים כרגע? האם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות? ואז גילינו כי ייתכן ואנו נושאים בגופנו את הנוגדנים האפשריים שיוכלו לסייע במציאת תרופה למחלה", אמר הנקס במהלך השתתפות בפודקסט שהוקלט בארצות הברית.