אופנה באה ואופנה הולכת ולפעמים לא ברור לנו מה חשבנו לעצמנו שלבשנו את החולצה ההיא לפני עשור, אך הניסיון הבא הוביל להרבה רעש ברשת - ולא חיובי במיוחד. לא כל הנשים התברכו בריסים ארוכים ומלאים וכשמדובר בריסים מלאכותיים, לרוב הבחירה תהיה שהם יהיו כמה שיותר בולטים, כדי שיבליטו ויאירו את העיניים ויעניקו דרמה ונשיות למראה הכללי. למרות שניתן לראות יותר ויותר נשים וגברים כאחד שחוזרים לתלתלים הטבעיים ומעניקים מראה רענן וחצוף לעומת עיצוב השיער החלק - המשעמם והמקובע, באופן תמוה ביותר, מאפרת אחת כנראה השתעממה בהסגר ויצרה תלתול במקום הלא נכון. 

המאפרת החליטה לתלתל את הריסים המלאכותיים איתם היא עובדת. בראיון למגזין "Dazed Digital" אמרה המאפרת הדנית סופי פטרסן כי היא "רוצה שאנשים ירגישו משהו כשהם יראו את סגנונות הביוטי שלי - בין אם זה בהשראה או גועל". התמונה זכתה לשיתופים רבים ברשתות החברתיות ובתגובות רבות התפעלו מהעיצוב המחריד.

ריסים מתולתלים (צילום: Reddit)
ריסים מתולתלים (צילום: Reddit)

גולש אחד התבדח וכתב: "מיליוני שנות אבולוציה והכול בשביל שמישהו יצור ריסים מתולתלים". בתגובות אחרות נכתב כי העיצוב דומה לתיל ורבים מהמגיבים נרתעו מהתוצאה, ואפשר להבין מדוע. חושבים שזה הסטייל האופנתי הבא? אין לדעת.