לאחר העימות בין השניים בכנסת, תקף היום (שני) חבר הכנסת יועז הנדל (דרך ארץ) את ח"כ מאיר כהן (יש עתיד), ואמר בראיון בגל"צ כי "מה שיפה אצל יש עתיד זה שהפרובוקציה הופכת לשקר, והשקר הופך לספין ואז לקובלנה. אני מזמין אותו להגיש הרבה קובלנות. נזרום עם הספין הזה, אני לא מתרגש מהפרובוקציות של יש עתיד, מי שרוצה שיראה את התחקירים על מאיר כהן בעובדה". מאוחר יותר תקף ח"כ משה יעלון בראיון בגל"צ את הנדל וח"כ צביקה האוזר, חבריו לשעבר למפלגת תל"ם, ואמר כי הוא "מתבייש בהם"

יועז, אלו היו השותפים שלכם עד פחות משישה שבועות. האוזר אמר הלילה שאם הייתם יודעים שתל"ם תתחבר ליש עתיד, הייתם מתנגדים לזה כי הם שמאל. 
"יש עתיד קיבלו החלטה אסטרטגית, וזו זכותם אגב, להיות שותפים של בל"ד. אני ראיתי את זה מאחורי הקלעים מיד לאחר הבחירות. הם אמרו משהו אחד, ומיד לאחר מכן קיבלו החלטה אסטרטגית להיות שותפים שלהם. הם החליטו להתנגד לריבונות והתיישבות, כולל בבקעה. מותר להם להיות באזור מרצ והרשימה המשותפת, אבל אנחנו לא שם". 

"אני מאמין ביכולת של ישראלים מהימין, המרכז והשמאל ללכת ביחד", המשיך הנדל. "במקרה של יש עתיד זה נכשל, כי היה רצון להתחפש למרכז ופחות לעסוק באידאולוגיה. מבחינתי, שיעשו מה שהם רוצים. מבחינת המפה הפוליטית הם החליטו לא להיות מרכז. אותי מעניין עכשיו שיש רק שתי אפשרויות מרכזיות עכשיו. מי שבוחר ללכת לבחירות בתקופה כזו הוא המקבילה לשורפי הקברים בתקופת בית שני". 

"אני קורא מכאן לבצע קיצוצים משמעותיים במספרי השרים, כי אני מתנגד לממשלה מנופחת", הוסיף חה"כ מכחול לבן. "אני מציע לכולנו לבדוק את עצמנו. שחבריי מיש עתיד יקצצו את משכורותיהם כמו אצלנו. אני מציע להם קצת ענווה. הדבר החשוב הוא שבסופו של דבר, גם אם יש עלות לממשלה הזו - היא חשובה וטובה לעומת בחירות. היו ממשלות בעבר עם 20-30 שרים והם היו יציבות. ללכת עכשיו לבחירות זה טירוף כלכלי".

כאמור, כהן הגיש אמש קובלנה לוועדת האתיקה של הכנסת כנגד ח"כ הנדל, בעקבות רמיזה של הנדל על "אירועים מפוקפקים" בעברו של כהן, האשמה שלטענת כהן היא "לשון הרע".