נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר הלילה (בין שני לשלישי) כי הוא יודע מה מצבו הבריאותי של שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, אך לא יכול להרחיב על כך. לדבריו, "אני לא יכול להגיד לכם בדיוק מה מצבו. אני יודע מה מצבו באופן יחסי, אך לא יכול לדבר על כך. אני רק מאחל לו טוב ומקווה שהוא בסדר". 

טראמפ הוסיף וסיפר על היחסים בין שני המנהיגים: "יש לי יחסים נפלאים איתו. אם אני לא הייתי נשיא, ככל הנראה ארצות הברית הייתה במלחמה עם קוריאה הצפונית". בנוסף ציין הנשיא האמריקני: "סביר להניח שתשמעו על מצבו של קים בעתיד הלא מאוד רחוק".

קים ג'ונג און, דונלד טראמפ (צילום: AFP)
קים ג'ונג און, דונלד טראמפ (צילום: AFP)

נשיא ארה"ב הוסיף ואמר כי סין יכלה לעצור את התפרצות נגיף הקורונה. "אנחנו לא מרוצים מההתנהלות של סין. אנו מאמינים שניתן היה לעצור את התפשטות הנגיף עוד במקור. זה היה יכול להיעצר במהירות וזה לא היה מתפשט בכל העולם". בנוסף ציין הנשיא האמריקני כי ממשלו מבצע "חקירות מאוד רציניות".

בתוך כך, מנתוני  אוניברסיטת ג'ונס הופקינס עולה כי כמיליון בני אדם נדבקו בקורונה בארצות הברית מאז החלה התפשטות המגפה במדינה. 1,303 בני אדם מתו ביממה האחרונה ברחבי ארה"ב. עד כה מתו במדינה 56,144. עוד עולה מהנתונים, כי יותר משלושה מיליון בני אדם נדבקו בקורונה ברחבי העולם. כשליש מהנדבקים מארצות הברית ומחציתם מאירופה. כמו כן, נרשמו יותר מ-210 אלף מקרי מוות.