מספר יינות חדשים שהושקו במיוחד לחגיגות בכחול לבן.

 SelecteD מוסקטו בציר 2019

יקבי כרמל השיקו מהסדרה הפופולארית והישראלית   SelecteD לרגל יום העצמאות את מוסקטו בציר 2019 יין מבעבע, קליל ומתקתק, בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית, ובמחיר נוח של 30 שקלים כשאר יינות הסדרה. כך שאפשר לחגוג ולשתות כמה כוסות.

סלקטד מוסקטו 2019 (צילום: איל קרן)
סלקטד מוסקטו 2019 (צילום: איל קרן)

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "סדרת SelecteD היא הסדרה המייצגת את האופי הישראלי ומותאמת לחיך הישראלי ולא בכדי הפכה במהלך השנים לסדרת יין הנמכרת ביותר בישראל. SelecteD  מוסקטו הוא יין בעל אופי פירותי ורענן ומתאים במיוחד לחגיגות ערב העצמאות ולחגיגות "העל האש" ביום שאחריי, גם אם במתכונת קצת שונה השנה. לכן, החלטנו לרגל חגיגות ה-72 למדינת ישראל, להשיק את SelecteD  מוסקטו בבציר 2019, כחלק מסדרת היינות שמייצגת את ישראל יותר מכל ולהרים כוס "לחיי העם הזה"  ששומר על ערכים של עזרה הדדית, קהילתיות ושמחה במיוחד בתקופה מאתגרת זו. "

 Giacobazzi

עוד מיקבי כרמל לרגל יום העצמאות ה 72 - יין מבעבע לבן בסגנון למברוסקו איטלקי בעיצוב חגיגי. למברוסקו לבן חצי יבש, עם כ-9% אלכוהול, בעל ניחוחות עשירים של פרחים ופירות. בעל טעם פירותי ומתיקות קלה ורעננות. יין מגוון מאוד, המתאים לשתייה בפני עצמו כאפריטיף אך יכול ללוות גם ארוחות קלות וקינוחים לא כבדים. 

במחיר נגיש של 25 שקלים.

למברוסקו לבן יקבי כרמל (צילום: איל קרן)
למברוסקו לבן יקבי כרמל (צילום: איל קרן)

מוסקטו, רמת הגולן

לכבוד יום העצמאות יקב רמת הגולן משיק בציר חדש להר חרמון מוסקטו בעיצוב חגיגי בגוונים של כחול ולבן ברוח חגיגות יום ההולדת למדינה. המוסקטו נחשב לאחד היינות האהובים והנמכרים ביותר בישראל זהו יין צעיר בעל טעמים מתקתקים ובעבוע עדין המתאים לעונת האביב שבפתח. מיוצר מענבי מוסקט קנלי אשר גדלים בכרמי היקב הממוקמים בגולן. היין  יין מתקתק, מבעבע קלות עם אחוז אלכוהול נמוך של 6% באופן טבעי. מתאים בפני עצמו להרמת כוסית או כליווי לארוחה, ואהוב גם על אלה שבדרך כלל לא חובבי יין. מחיר: 35 שקלים.

מוסקטו הר חרמון יקב רמת הגולן (צילום: חגית גורן)
מוסקטו הר חרמון יקב רמת הגולן (צילום: חגית גורן)

מארזי יום העצמאות, הרי גליל

לכבוד יום העצמאות יקב הרי גליל משיק 4 מארזים חגיגיים כדי שגם בבת נחגוג  את יום העצמאות היינות המתאימים לגוון רחב של מנות, מוצרים נוספים להשלמת החוויה וכמובן דגל ישראל.

מארז אביב: המארז מכיל שני יינות מסדרת AVIV  של היקב, זוג כוסות פולי ופותחן. במחיר: 70 שקל.

מארז בר קיימא לפיקניק בייתי: המארז מכיל שני יינות: גליל סוביניון בלאן ו AVIV אדום, פותחן יין, זוג כוסות פולי וסט כלי נירוסטה זוגי. במחיר : 150 שקל.

מארז חברים: המארז מכיל פותחן יין, 3 כוסות פולי ושלישיית ממרחים מבית "הבאר" ו-3 יינות: גליל אלון, יין חברים וAVIV- אדום  מחיר : 179 שקל.

מארז יוקרתי: המארז מכיל 6 כוסות פולי, קולבאג, קרש חיתוך, סכין שף של ארקוסטיל, צ'ימיצ'ורי, עלי גפן ופותחן יין. ן-4 בקבוקי יין: הרי גליל רוזה, מירון, גליל אלון, יין חברים. מחיר: 380 שקלים.

מארז יום העצמאות הרי גליל (צילום: יח''צ)
מארז יום העצמאות הרי גליל (צילום: יח''צ)

דמי משלוח 35 שקל, לאזור הגליל ולחברי מועדון להזמנות: 04-6868748 מעל 600 שקל משלוח חינם.

בירות

אם כבר נשארים בבית, אומנם לא חדש על המדף, אבל יום הצמאות הוא בהחלט זמן לפרגן לבירות הכי ישראליות שיש. 

בירה נשר (צילום: מוטי פישביין)
בירה נשר (צילום: מוטי פישביין)

בירה נשר- הבירה הראשונה שיוצרה בישראל בשנת 1934 והיא למעשה החלה את תקופת ייצור הבירות במדינה.

בירה נשר הינה בירה לאגר בהירה וקלה שנמצאת בגידול בשוק.

בירה מכבי – שנחשבת ל"בירה של ישראל" בשנת 2009 עברה בירה מכבי מתיחת פנים. בעזרתה של חברת הייניקן העולמית, עודכנה נוסחת המשקה ואחוז האלכוהול עלה ל-5%. מהר מאוד הפכה מכבי לבירת החבית המועדפת בברים ובבתי קפה. ובשנת 2015 הושקה "מכבי 7.9%" בירה לאגר חזקה עם 7.9% אלכוהול.

גולדסטאר לא מסוננת (צילום: מוטי פישביין)
גולדסטאר לא מסוננת (צילום: מוטי פישביין)

גולדסטאר – על פי הדיווחים של טמפו, זו הבירה הנמכרת ביותר בישראל. כ- 40 מיליון בקבוקים נמכרים בשנה בארץ. עם השנים נופו לה שדרוגים כמו גולדסטאר Unfiltered, גולדסטאר SLOWBREW.