בניגוד לשנים קודמות שבהן רוב הנוער, הצעירים וגם המבוגרים, פקדו את במות ישראל בכדי לחוות את חווית חג העצמאות, הזיקוקים, האלכוהול, המוזיקה והאווירה, השנה, בצל הקורונה, בעוד המדינה בסגר, ערוצי הטלוויזיה נאלצו לספק תכנים שילהיבו את הקהל שנשאר מבואס בבית.

בערוץ 13 (רשת) החליטו ללכת על גדול ולאחד למופע מיוחד (בשידור חי מחיפה) את שני ענקי הזמר הים תיכוני כיום: אייל גולן (בתפקיד הכוכב ה"ותיק") ועומר אדם (בתפקיד הכוכב ה"צעיר") ששיתפו פעולה לאורך השנים "על אש קטנה": בתכנית "אייל גולן קורא לך" לפני כשבע שנים כשאדם היה "בחיתוליו" וזייף עצמו למוות בביצוע לשיר "כשאחר", ובדואט "מזל" (מישהו זוכר?) לפני כשלוש שנים.

הפעם שיתוף הפעולה ביניהם, שלווה בחזרות אינטנסיביות באולפן בהתראה קצרה ובשחרור טיזר בדמות שני סינגלים: אדם הקליט את "צליל מיתר" של גולן וגולן הקליט את "שגרה מפוארת" של אדם - היה הרבה יותר רציני.

בעוד שרצו בתעשיית המוזיקה שמועות על ריחוק בין השניים, הם הוכיחו על הבמה שיש ביניהם כימיה נהדרת, הן מבחינת הווייב שהעבירו זה לצד זה והן מבחינת ביצוע השירים והנחת האגו בצד.

הקהל, מבחינתו, היה המנצח הגדול במופע הזה: הוא זכה לראות ביצועים משותפים של השניים למיטב להיטיהם מכל התקופות: "מודה אני", "אלוהיי", "מהפכה של שמחה", "מי שמאמין", "יעשו לנו כבוד", "חתונת השנה" ועוד, כשמלווה אותם סוללת נגנים עשירה שהוסיפה המון לאווירת ה"חפלה" והשמח שהזמרים ניסו להעביר. 

ניכר כי השניים גם נזהרו מאוד מהביקורת שריחפה סביב הופעתו של גולן במשדר המרכזי, וכראייה ניתן לראות שהוא הניח לאדם לבצע לבדו את להיטו "שני משוגעים", שכן הרשתות יכלו "לחגוג" אילו גולן היה שר: "ואת היית יפה כמו פרח שאסור היה לקטוף, רציתי רק לקטוף אותך, רציתי לקטוף".

אבל עדיין, השניים באו היטב לידי ביטוי: הם שרו ביחד ולחוד, סיפקו מנה גדושה של כל להיטיהם ואף אירחו חברים: נסרין קדרי, בת טיפוחיו של גולן, ביצעה בין השאר בדואט מעולה עם אדם את להיטה "לומדת ללכת", מארינה מקסימיליאן ביצעה עם גולן את להיטו "מציאות אחרת" ושלישית "מה קשור", שוויתרה על סטנד אפ ושרה מחרוזת שירי להקות צבאיות ולהיטים עבריים נוסטלגיים משנות ה-70 וה-80.

היו גם כמה נפילות, בין השאר כשאדם נכנס לפני הזמן בביצוע השיר "מי שמאמין" (אך הוא יצא מכך באלגנטיות) והביצוע הכל כך משעמם, מיותר ודי גרוע של שלישית "מה קשור" ומארינה מקסימיליאן ללהיטו של אדם – "החברות שלך".

מסמר הערב היה לקראת סוף המופע, כשאדם וגולן ביצעו גרסאות כיסוי לקלאסיקות ישראליות כמו "כל הכבוד" של יהורם גאון ("קזבלן") או "יו יה" של להקת "כוורת", מה שנשמע אמנם כמו קריוקי במועדון הגנקי, אבל זה היה מגניב, יצא מאזור הנוחות של השניים ודי גרם לסקרנות ולחיוך בלב ועל השפתיים.

החיבור בין השניים סיפק היטב את הסחורה ונתן פייט לא קטן לערוצים המתחרים: קשת 12 שדגלו בספיישל עצמאות לתכנית "לא נפסיק לשיר" וכאן11 ששידרו מופע מיוחד ליום העצמאות.