ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח כי ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הפך היום (רביעי) לאבא בפעם השישית לאחר שארוסתו קארי סימונדס ילדה את בנם המשותף הראשון הבוקר בבית חולים בלונדון. הדובר של בני הזוג אמר כי ההורים הטריים "נרגשים" והוסיף כי מצבו של הרך הנולד ואמו "טוב".

החדשות המשמחות התקבלו יומיים לאחר שג'ונסון שב לעבודתו, ממנה נעדר במשך קרוב לחודש, לאחר שחלה בקורונה. על פי הדיווחים, גם ארוסתו סבלה מתסמינים של הנגיף בעודה בהריון. עוד דווח, כי הבשורה הפתיעה את הבריטים, שחשבו כי הלידה אמורה להתרחש רק בקיץ, למרות שהתאריך המיועד מעולם לא אושר. 

גורמים מקורבים לג'ונסון מסרו כי "ראש הממשלה היה לצד ארוסתו לכל אורך הלידה", והוסיפו כי היא שלחה לו תמונות אולטרסאונד של התינוק כשהוא חלה בקורונה בתחילת החודש, כדי לשפר את מצב רוחו. באתר דווח כי לא ברור האם ג'ונסון מתכוון לקחת חופשה כדי לבלות יותר זמן לצד משפחתו.

כזכור, לפני יומיים שב ראש הממשלה הבריטי לעבודה במשרה מלאה, לאחר שלושה שבועות במהלכם התאושש בביתו מנגיף הקורונה. קודם לכן היה מאושפז ג'ונסון במרכז הרפואי במשך שבוע, ושהה במחלקה לטיפול נמרץ במשך כשלושה לילות.

לאחר שחרורו מבית החולים אמר ג'ונסון כי "זה יכול היה להיגמר אחרת", והוסיף כי "קשה למצוא את המילים כדי לבטא את מה שאני חב לשירות הבריאות הלאומי על הצלת חיי".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ברך את ראש ממשלת בריטניה ובת זוגו על הולדת בנם: "אזרחי ישראל החוגגים היום את יום העצמאות ה-72 למדינתנו, שולחים ברכות חמות לכם ולבני משפחתכם על הולדת הבן".