בשורה טובה מבית האבות ״משען״ באר שבע: לאחר תקופת בידוד אשר נמשכה למעלה מחודש, ולאחר כחודשיים בהם נמנעו ביקורי משפחות במקום, שגרה לפני זמן קצר הנהלת הדיור המוגן הודעה לדיירים ומשפחותיהם, לפיה החל ממחר, יותרו ביקורי משפחות במקום למשך כ-20 דקות.

עוד הוסיפו בהודעה: ״משרד הבריאות נענה לבקשתנו והתיר לנו להוציא את דיירינו מהבידוד ולקיים מפגשי משפחות עם דיירינו היקרים. המפגשים יתקיימו החל ממחר בבוקר. כך גם היציאה מהבידוד שתעשה באופן מבוקר״. 
 
מבית האבות הדגישו כי ״אנחנו מודעים לרצונכם העז להפגש במהרה עם בני משפחתכם. משום כך, נערכנו מבעוד מועד לקיום המפגשים. בכל יום נקיים עשרות מפגשים, על מנת שנוכל לקיים סבב מלא של כל הדיירים בתוך יממות אחדות. אנשי הצוות שלנו יתקשרו אליכם ויתאמו את מועד הפגישה לפי הסדר השמי של שמות הדיירים״.

בית אבות משען בב''ש (צילום: יאסר עוקבי)
בית אבות משען בב''ש (צילום: יאסר עוקבי)

במשען הפצירו בבני המשפחה שלא להתקשר על מנת לתאם ביקורים, והוסיפו כי ״כל פגישה תארך כ-20 דקות, עם נציג אחד מכל משפחה. יש להצטייד במסכות. תיערך בדיקת חום לפני כניסה למתחם. מי שלא חש בטוב, נדרש שלא להגיע. בריאות דיירינו היא מעל הכל״.

כזכור, לפני כשלושה שבועות משרד הבריאות אישר הקלות בבידוד לדיירי בית האבות. זאת, בעקבות מכתב דחוף ששיגרה רשת משען למשרד הבריאות, ובו דרישה לקבל הוראה ברורה בנוגע ל-130 דיירים באגף העצמאי, אשר הסתיימה תקופת הבידוד שלהם, ובנוסף נמצאו נקיים בבדיקה שנערכה להם בתחילת חודש אפריל.