בדיווח של סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית סאנ"א עולה כי מסוקים של חיל האוויר תקפו הלילה (בין חמישי לשישי) מטרות באזור העיר חומס שבדרום סוריה. על פי הדיווח, הנזק מהתקיפה היה "מוגבל". כמה שעות לאחר מכן, דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם כי בתקיפה נוספת שבוצעה היום, נפגעו מחסן תחמושת וטילים של חיזבאללה הנמצאים בתוך מחנה צבאי בדרך חומס-תדמור. גורם צבאי סורי אמר לסוכנות הידיעות סאנ"א כי הגורם לפיצוץ במחסן הנשק בחומס הוא טעות אנוש.

מושל חומס טלאל אל-ברזאי אמר כי היו מספר פיצוצים במחנה צבאי סורי ממזרח לעיר חומס, ככל הנראה במחסן נשק במקום, ובמקום מיתמר עשן. לדבריו, המחנה כנראה הותקף אך לא ברור בידי מי. עוד אמר כי יש נזקים במקום אך אין נפגעים בנפש, ושירותי הביטחון הסורים מפנים את המקום.

לפני ארבעה ימים דיווחה הטלוויזיה הסורית כי שלושה אזרחים, בהם ילד, וכן ארבעה אנשי מיליציות פרו-איראניות, נהרגו ועוד ארבעה נפצעו, כתוצאה מנפילת רסיסי הטילים ששיגרה ישראל על בתי תושבים בפרברי דמשק.

מרכז המעקב הסורי מסר: "התקיפות כוונות לאזור דרום ודרום מערב דמשק, אזורים שהם מוקדים של המיליציות הפרו איראניות וחיזבאללה. לא ידוע על נפגעים בשורותיהם".