עולם התרבות נערך לחזרה לשגרה. שר התרבות מירי רגב, אמרה היום (ראשון) בשיחה עם כתבים דרך אפליקציית "זום" כי משרד התרבות מנהל שיחות רבות עם משרדי האוצר והבריאות. "הגענו להבנות שלפיהן יחודשו כל החזרות והאודישנים בתאטרון, מחול ובתי ספר לאמנויות - תוך שמירה על ריחוק פיזי".

לדבריה, "הבשורה הגדולה היא החזרת סטים של צילומים. בנוסף יחזרו לפעילות גם הספריות הציבוריות, ואנחנו נפעל כדי שיעמדו בתקן של תו הסגול של משרד הבריאות ב-17 במאי יוחזרו לשגרה גם המוזיאונים ואתרי המורשת אם מאפשרים חזרה של חתונות ומסעדות".

בקשה נוספת שהוגשה למשרד הבריאות היא להתיר קיום של מופעים קטנים והצגות קטנות לקהל של 50 עד 100 איש, זאת בהנחה שבקרוב ייפתחו מסעדות ויוגדלו מספר האורחים שרשאים להשתתף בחתונות ואירועים.

השרה ציינה כי משרד התרבות ייצא בקמפיין פרסומי לעידוד הציבור לצרוך תרבות, לצאת למופעים ולתיאטרון, ביום שבו יותר לקיים אירועי תרבות רבי משתתפים. כמו כן, רגב הבטיחה שבימים הקרובים יושק פרויקט שייקרא "אמני הזהב", ובמסגרתו יגיע אולפן נייד לביתם של אמנים ותיקים ויאפשרו להם להופיע בשכר מבלי לסכן את בריאותם.

רגב סיפרה עוד כי משרדה הקים קרן מיוחדת לאמנים במצוקה שיש בה כרגע שלושה מיליון שקלים. אמנים יוכלו להגיש בקשת תמיכה: "אני מעריכה שבין 200-300 אמנים יהנו ממנה, וכל אחד יהנה מ-10 עד 20 אלף שקל". לדבריה, הוקמה גם ועדה שמטרתה לגבש מתווה למתן פיצויים לגופים הנתמכים.