אני לא יודעת אם הציבור בישראל מודע או לא, אבל אמש התרחשה אחת ההונאות הגדולות בהיסטוריה האנושית. אחרי עשרות אלפי פרומואים שהכינו אותנו לערב בו ישודר ההיי-לייט של העונה, פרק הפרקים, פלא הבריאה – סופ"ש הזוגות של "חתונה ממבט ראשון" – מה קיבלנו? 80 דקות של הכנות, דרמה מאולתרת ורגעים קשים לצפייה של אמיר ודנית בנסיעה משותפת במכונית, כאילו לא מספיק קשה כאן.

יודעים מה? אני מוכנה לספוג את העלבון והפגיעה בכבוד הציבור, כי נוסף על ההונאה – הבנו סופית שאריק, הבחור אשר הושפל בחופתו ובאופן כללי נעלב 90% מהזמן, פשוט שיקר לדובי, למומחים ולנו כשאמר שהוא מעוניין בהמשך היחסים עם דובי. אחרי הפרק אמש, ברור כשמש כי רצון לזוגיות – אין שם. עכשיו רק נותר להבין למה הוא מתעלל כך בשניהם? 

אם לא הספיקו הנזיפות המוגזמות שלו בדובי בפרק הקודם, מסתבר שהשוטר לא סיים את המשמרת: דובי מחליטה לתת לאריק מתנה סמלית קטנה שקטפה עבורו מעץ מקומי, אבל אריק לא מתרגש מהמחווה וממהר להזדעק על כך שהיא פורעת חוק ושעל פשע שכזה היא יכולה הייתה להיעצר. אל חשש אריק, המעצר של דובי לא יפגע בסיכוי שלך לקנות את הדירה ה-12 בברצלונה. הדבר היחיד שיכול להיפגע הוא כושר השמיעה של דובי, לאחר אין ספור שיחות עבודה בווליום לא מתחשב שניהלת לאורך כל רגע בטיול המשותף שלכם.

ואם נהיה רציניים לרגע, דובי פשוט לא מפסיקה להתעלות על עצמה במהלך הטיול: היא מעודנת ומאופקת מאי פעם (קיים חשש כי תתפוצץ בסופו של דבר) ואריק - הוא לא רואה דבר מלבד הצרות שלו. הוא מתמרמר על כך שאיננה מפרגנת לשליטתו בשפה הספרדית ולהתמצאותו במרחב, כאילו היא מורת הדרך שלו ואריק הוא חניך מצטיין. מה השלב הבא? הוא ידרוש מחמאה על כך שהוא הסתכל ימינה ושמאלה לפני שחצה את הכביש? 

עכשיו זה ברור מתמיד: אם הוא לא יפסיק להתחשבן, להתקטנן ולחפש רק מה רע בדובי –הסוף של מערכת היחסים הזו קרוב מתמיד, ומהיכרותנו עם דובי – היא לא תישאר שקטה לעוד הרבה זמן. 

חתונה ממבט ראשון  (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך)

אפשר לנשום לרווחה, רוני ונעם בחיים! הזוג הקסום שנמצא בחופש תמידי ללא מצפון (חלום שלי) ממשיך לחיות את החלום ואף נאלץ לביים איזו דרמה מאולצת הנשענת על לילה בו רוני קצת השתכרה ופלטה את חששותיה העתידיים לאומה.

זה פחות או יותר מה ששאר הזוגות עושים 99% מהזמן – מתלוננים, בוכים וממררים. לכן אני פונה להפקה, עד שיש זוג שמסב לנו קצת נחת, אל תתביישו לתת אותה על מגש של כסף. רוני ונעם מציגים זוגיות מתוקה, קלילה ומפרגנת, כך שאין פלא שמור מזילה ריר כאשר היא פוגשת אותם בסופ"ש הזוגות ומגלה כי המרחק בין הזוגיות שלה עם מאור לזוגיות של היפים והשזופים הוא כמרחק בינינו לבין הסיכוי שנלך להופעה של שלמה ארצי בקיסריה בחודש הקרוב. איך אומר בעדינות? פחות.

ואם כבר עסקינן בזוג המתחרז – מור ומאור מנסים לעלות על הגל בפעם המיליון, כאשר הם יוצאים לערב נורמלי לבר ומור מתנצלת, בדרכה, על ההתפרצות המיותרת שלה לאחר היציאה המשותפת עם החברים. לרגל האירוע היא אפילו שותה אלכוהול, כך שבסקאלת הפתיחות שלה, אין ספק שמדובר בצעד גדול במיוחד. עוד כמה פסיעות כאלה, יחד עם הפחתת לחץ מאסיבית לאינטימיות מצדו של מאור – ויש עוד סיכוי שהשניים יעלו על דרך המלך.

חתונה ממבט ראשון  (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך)

בעשר הדקות האחרונות לפרק, צפינו בזוגות מצפינים אל צפת – בה יעבירו את סופ"ש הזוגות ההו-כה מדובר. מעתה, רשאים לאמץ את הפתגם: "הראו לי איך אתם מעבירים יחד נסיעה ברכב, ואתאר לכם את מצבכם הזוגי". ראו בעצמכם: רוני ונעם מעבירים את הנסיעה בשירה משותפת, ריקודים וענטוזים לצלילי מוזיקה מזרחית, דניס והדר מסתלבטים אחד על השני ונקרעים מצחוק, מור ומאור נעים בין שתיקה מביכה לשיחה עמוקה וכבדה, אריק מדבר על עצמו ודובי מהנהנת בנימוס, ניר בוהה בקריפיות בהגר בעודה מספרת שהיא שמחה אך עוטה פרצוף תשעה באב, ואמיר ודנית – שותקים לצלילי המוזיקה שאמיר בחר להשמיע: "God only knows what I feel about you". נו, מה יש להוסיף?

חתונה ממבט ראשון, מאור, מור (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון, מאור, מור (צילום: צילום מסך)

כל שנותר לקוות הוא שהימים יחלפו במהירות עד שבת המלכה, בה נזכה סוף סוף לצפות במצבור הטראש הטוב בעולם: ריכולים, דרמות, ריבים והשוואות שיגרמו לנו לגרגר מהנאה. סופ"ש זוגות – אני בונה עליך כמעט כמו שאני בונה על הממשלה לאשר לי ללכת לזארה בימים הקרובים. בקיצור, מאוד!