ראיתם איך אריק הפריד את המיטה במלון והפך אותה למיטת יחיד? חשבתי שאני תמותי, מה נסגר גבר? אתה מהעמותה למיטות יחיד? ועוד הוא שאל אותה "מה את רוצה שנשים באמצע?". מה היא רוצה? גלגל שווארמה באמצע, רק זה ישפר את עוגמת הנפש. איך אמא שלי אומרת: "עץ עקום לא מתיישר", וכנראה שגם מיטת יחיד לעולם לא תהיה מיטה זוגית או מיטה וחצי. היה שווה לחכות 40 דקות נאום של ביבי ו-50 דקות נאומים של מאור ואריק - רק כדי שנגיע לסצנת ההירואית הזאת. מה הלאה? נשים את דובי במנשא? לול קמפינג ומתחילים:

1. דובי ואריק עלו על רכבת בברצלונה וזה נראה כאילו הם ברכבת לטרבלינקה. אריק, שכל הזמן עסוק בלחנך את דובי, לא שם לב שהוא בעצמו מדבר בטלפון ברכבת ועוד בקולי קולות. אריק לא הפסיק לדבר באופן מוחצן ומוקצן עם ספקים, נגרים וקבלנים, רק שדובי סוף סוף תבין שהוא איש עסקים מצליח ותודה על המזל שנפל בחלקה.

2. דובי שהתייבשה כמו צימוק, התיידדה עם הנהג הישראלי שלפחות הקשיב לה. לאחר שקיבלה אישור מהנהג המקומי שאכן מותר לקטוף רימונים, הביאה לאריק שני רימונים שסימלו את הילדות שלה ואת השפע. אריק הודה לה ולאחר מכן מול המצלמה אמר בכעס: "היא קטפה רימונים מעץ שמור! זה אסור בתכלית האיסור. מי קוטף רימונים מהעץ?". זה היה קורע, מי ישמע דובי עשתה סלפי עם האפיפיור. פושעת מדינה. 

3. מסע התלונות של אריק הגיע מברצלונה עד הספה בקליניקה של דני. אריק סיפר שהיה ילד רחוב וכבשה שחורה, ושהוא מרגיש שדובי מנסה לגמד אותו, כשאפילו לא החמיאה לו על הספרדית שלו. מה יש להחמיא על ספרדית? שני פרקים של "קטנטנות" ואתה קולט את השפה...

דובי ואריק, ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום מסך: קשת 12)
דובי ואריק, ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום מסך: קשת 12)

4. אני מאחלת לילדים שלי בני זוג שיאהבו אותם כמו שמור אוהבת לעשות ריסטרטים. מישהו מוכן להסביר לי מה הקטע? הלכתי לאיבוד. מאור התלונן בפני חבר שלו על כך שאין מגע ביניהם, מה שמטריד את מאור יותר מהקורונה. מאור לא איתנו, איזה מגע כפרה? מור לא לוחצת על הכפתורים שאתה לוחץ במעלית, אני בספק רב אם היא יושבת על האסלה בבית שלך, איזה מגע? ביני לבין המתדלק יש יותר מגע - ואני מתדלקת בתדלוק עצמי.

5. אחרי סשן של מור עם יעל, מור ומאור נפגשו במסעדה, משום מה מור סחבה איתה תיקים כאילו היא מינימום ברחה מהבית. היא גם נועלת את הדלת בלילה וגם מסתובבת עם תיקים גדולים. נראה לי שהיא מפחדת שהוא יגנוב לה תכשיטים. במהלך הפגישה מור אמרה למאור שהיא לא רוצה ריסטרט מחדש, היא רוצה "מחדש". הגיוני סה"כ. אני לא רוצה לרדת כמה קילוגרמים, אני רוצה רק לרזות. תודה לאל, הם הסכימו על דבר אחד - מאור מכיר את נוי פדלון. אתם מכירים? זה זמר של מועדון הפלקה? אני מתה על הטיקים העממיים של מור, זה כמו חדשות מתפרצות בזמן אמת (גם לי יש כאלה). בסוף הפגישה מאור סיפר למור שיש לו גרפסים של כמהין. האיש משפריץ סקסיות ואח"כ לא מבין מדוע מור ישנה עם נעילה כפולה, מצלמות ולחצן של "שחל".

6. רוני ונועם הם בהחלט הזוג הסקסי של העונה, התשוקה בשיאה וכנראה שהדבק עושה להם טוב. רוני נפגשה עם חברה ולחשה לה באוזן שהיא מפחדת שמה שיש לה ולנועם לא יספיק בחוץ (כאילו שהיא לא מוקלטת ושמענו הכל, העיקר שלחשה). השילוב של האלכוהול עם הלחישות לא היטיבו עם רוני ונועם התבאס על הסיטואציה. אצלנו אומרים "נכנס יין - יצא סוד" וכנראה שזה באמת לא יספיק אבל ימים יגידו. עד אז נועם ימשיך לספק את הסחורה וללחוש לרוני משפטים שכל אישה רוצה לשמוע. היכולת של נועם להכיל את רוני מבלי להקטין את עצמו מופלאה, ולמרות הגובה הוא אכן גדול מהחיים וגדול במקומות אחרים.... 

7. אגב, שמעתם את דני אומר לרוני ולנועם "אל תתנו לקולות המערערים לערער אותנו"? כמה ריישים במשפט אחד. זה הרגיש כמו "שרה שרה שיר שמח" או "גנן גידל דגן בגן" או "נחש נשך נחש". דקה 20 לפרק - אתם חייבים!

8. בשעה טובה הגענו לסוף השבוע המיוחל וכל הזוגות החלו להתכונן אליו. הפערים בין הזוגות לא ניתנים לגישור ובעוד שזוגות כמו דניס והדר או רוני ונועם אשכרה דילגו לתוך המלון, זוגות אחרים התקשו לזייף את זה. מור אכלה סרטים מזה שהם יפגשו זוגות מוצלחים מהם (אחותי, כל זוג מוצלח מכם), הדר אמרה לדניס שלא ינפנפו בהצלחה שלהם, דובי ואריק כרתו ברית כאילו הם באי המתים, הגר ביקשה מניר שיהיה איתה (זה כמו שיבקשו ממני שאדבר, כאילו דאאא - ברור שהוא יהיה איתך, גם אם יאשימו אותך ברצח עם - הוא יהיה איתך) ואמיר הרגיש שהוא הולך לקבוצת תמיכה של נפגעי הגזזת כשאמר "אני רוצה לשמוע אחרים אם הם מתמודדים כמונו". אמיר, אף אחד לא מתמודד גרוע כמוך - זה משהו ייחודי שלך, סוג של פטנט. שאלה קטנה: הבאת את השחמט לסוף השבוע? 

9. נראה לי שאתמול החזירו מהחל"ת את העורך השווה. הסצנות שלהם נוסעים לסוף השבוע היו גדולות מהחיים: אמיר ודנית נפלו על השיר "לך עם האמת שלך…" וזה היה מסר מבורא עולם. שמתם לב איך דנית התרגשה מזה שאמיר הביא לה כיסוי עיניים לשינה? דנית, את הולכת 24/7 עם כיסוי עיניים. נועם ורוני רקדו ושרו "מה עשית לי מה עשית? תראי אמרת ניסית ולא ניסית" ברוח טובה ואווירה חשמל ואז… מעבר חד לסדרת הדרמה "צ'רנוביל" - סצנה של מאור ומור נוסעים עצבניים ועצורים, עם שמחה שמאפיינת את יום השואה, ומהם לאוטו של ניר והגר,  שאמרה "אני שמחה" עם פרצוף של אחת שיצאו לה הטחורים. 

חתונה ממבט ראשון, דניס, הדר (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון, דניס, הדר (צילום: צילום מסך קשת)

10. דני ויעל ישבו בעמדה של "יצאת צדיק" והחלו לתצפת על כל המאורע הזה. לא כל כך הבנתי למה הזוגות התלהבו מהכובעים מדקטלון. נו מילא, העיקר שדובי דפקה שיער ואיפור כאילו מחתנים אותה שוב, ועם השיער והאיפור - חזרה למיטת יחיד. 

11. הבטיחו לנו סוף שבוע זוגות ולבסוף זכינו לטעימה קטנה. רוני ונועם פגשו לראשונה את מור ומאור ומהצד זה נראה כמו פגישה של פורים עם יום כיפור. דני התרגש מהעקבים של רוני ומאור פתח עיניים על החופש של נועם. איזו התנשאות: הוא עשה את עצמו מפרגן לנועם אולם בפועל הוא רצה להקטין אותו. מור קנאה בדינמיקה של רוני ונועם, והאמת אפשר להבין אותה - שמו לה מראה של כל מה שאין לה בקשר: שמלה שחורה קלאסית מזארה, תקשורת טובה, צחוקים, פרגון, תמיכה וכימיה. 

12. כמו בטלנובלה אמיתית, הפרק נגמר כשהגר וניר התכוננו להיכנס לחדר. הגר התגנדרה בטירוף והתרגשה כאילו היא לפני אודישן של "הכוכב הבא". הכל בסדר כפרה, קיבלת חתן מדהים, אין צורך להשוות לאחרים, תשאלי את רוני - הגודל לא קובע.