הקרב על משרד הבריאות: ויכוח התעורר היום (שלישי) בין צוותי המשא ומתן של כחול לבן והליכוד, בכל הנוגע למספר התיקים וזהות התיקים שהם יתנו בתמורה לתיק הבריאות. בכחול לבן הודיעו שהם מבקשים לעצמם את תיק הבריאות אך הליכוד דורשים בתמורה מכחול לבן לוותר על שני תיקים אחרים. על פי הדיווח, ראש הממשלה בנימין נתניהו, דורש מכחול לבן את תיק התקשורת והתרבות.

בתוך כך, שר הביטחון נפתלי בנט התראיין לחדשות 13 ואמר כי היה מעוניין לקבל את משרד הבריאות: "אם נתניהו מציע לי להיות שר הבריאות, עם סמכויות מלאות להקים גוף לאומי נגד מגפות הייתי עושה את זה, כי זו משימה לאומית ממעלה ראשונה. נושא עלה אבל הוא בינתיים לא הציע. אני יודע בדיוק מה הייתי רוצה לעשות שם".

לדבריו, "הכדור אצל נתניהו, נראה מה הוא יעשה. אני מאוד מקווה שהוא ירצה לשמור על הבלוק. לא נולדתי שר, מדינת ישראל שרדה יפה מאוד 72 שנה בלי שהייתי שר. אני איש מחנה לאומי ולכן לא פעלנו למען אדם מסוים אלא למען הדרך שלנו".

כזכור, מוקדם יותר היום מסרו גורמים בכחול לבן כי אחד מהמועמדים המובילים למשרד הבריאות הוא ד"ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי גליל שבנהריה. מתן התפקיד לברהום תאפשר לכחול לבן להדק את אחיזתה במשרד, וגם תגשים את חזונו של יו"ר המפלגה, בני גנץ, לאיוש תפקיד בכיר בידי נציג מהמגזר הערבי. בהרום מאייש את תפקיד מנהל בית החולים משנת 2007, אז הפך למנהל הערבי הראשון של בית חולים בישראל.