מלון כפר המכביה ברמת גן שב לפעילות מיידית
מלון כפר המכביה ברמת גן חוזר לפעול מיידית. כך עולה מהודעת מייל פנימית שהגיעה ל"מעריב". בשלב זה לא ייעשה שימוש בבריכה.
בהודעתו מציין המנכ"ל דרור מורד כי "בהתאם להוראות משרד הבריאות נערכנו לשמור על בריאות האורחים, תוך הקפדה על חיטוי, פיקוח ומגבלות". לדבריו, "האורחים הראשונים יקבלו מחיר מבצע של 399 שקל ללילה לזוג + ארוחת בוקר במארזים סגורים לחדר במקום 925 שקל. ניתן לבטל את הזמנה עד 24 שעות לפני ההגעה ללא דמי ביטול".

ענף הרכב חוזר: מבצעים ביגואר, לנדרובר ואלפא
ענף הרכב חוזר בהדרגה לחיים. חברת המזרח בניהול רמי וקסמן מתאימה עצמה למציאות החדשה ומכריזה על אסטרטגיה חדשה של תמחור וחוויית לקוח, כמו גם קביעת מחירון חדש ומוזל לדגמי יגואר ולנדרובר. כמו כן, יושקו אתר טרייד־אין חדש ומתקדם ושירות לקוחות מרחוק.
יבואנית הרכב סמל"ת מודיעה על מבצע מכירות בדגמי הרכב החדשים של אלפא רומיאו, עם אחריות יצרן לשלוש שנים ומערכות בטיחות אקטיביות. המשנה למנכ"ל דני איטליאנו הודיע כי במקרה שהמגיפה תתפרץ שוב, התשלומים יוקפאו לשלושה חודשים ותקופת ההלוואה תוארך.

Blink פורסת במגדל עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים
חברת טעינת הרכב החשמלי Blink מרחיבה את פעילותה. בימים אלה היא חתמה על הסכם עם מגדל החזקות להתקנת תשתית טעינה לכלי רכב חשמליים בבנייני החברה. מגדל משרתת 2.3 מיליון לקוחות, מעסיקה יותר מ־5,200 עובדים ויש לה קשרים עסקיים עם 2,800 סוכני ביטוח.
"ההסכם מהווה הזדמנות להרחבת הפריסה של תחנות הטעינה של Blink לכלי רכב חשמליים במדינות שהתחייבו להגדיל את התשתיות לכלי רכב חשמליים", מסר מייסד החברה מייקל פרקש. "שיתוף הפעולה עם מגדל הוא מבחינתנו מהלך אסטרטגי".