"שערורייה והפקרות": סערה בעקבות ההודעה שפורסמה היום (רביעי) על מינויו של ד"ר אברהם ברקאי לתפקיד רופא פיקוח בלשכת בריאות התלמיד בצפון. חברי כנסת שונים, ביניהם שר החינוך ושרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון מטעם הליכוד, התייחסו למינוי ותקפו את ההחלטה בחריפות.

ברקאי בן ה-54 הורשע ב-2012 באחזקת מאות אלפי תכנים פורונוגרפיים פדופיליים במחשבו האישי ובפרסומם. אתמול בית הדין האזורי לעבודה בנצרת אישר את מינויו לתפקיד, בניגוד לעמדת נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ'. 

את המחאה נגד המינוי מוביל ראש עיריית נשר, רועי לוי, שדרש מהשר פרץ למנוע את כניסתו של ברקאי לבית הספר. בתגובה, התייחס רפי פרץ לנושא, וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "אדם מורשע בעבירות מין לא ייכנס בשערי אף מוסד חינוכי. נקודה. אני עובד מול משרד הבריאות ומשרד המשפטים כדי לוודא את זה".

השרה יפעת שאשא ביטון מטעם הליכוד תקפה בחריפות וצייצה בחשבון הטוויטר שלה כי מדובר ב-"שערוריה והפקרות". עוד הוסיפה כי "אין דרך אחרת להגדיר את ההחלטה לתת לד"ר אברהם ברקאי, פדופיל מורשע, להתמנות לתפקיד רופא הפיקוח בלשכת הבריאות בצפון. זו לא הפעם הראשונה בה מערכת המשפט מקלה ומפקירה את ילדינו. אני מתכוונת לעשות ככל שביכולתי על מנת למנוע את המינוי המטורף הזה".