צעירה בת 22 מבריטניה שכבה עם הבוס שלה וכעת הוא לא רוצה לדבר איתה ואפילו להסתכל עליה. בסיפור שפורסם במדור העצות DEAR DEIDRE בסאן, מתארת הצעירה את המערכת היחסים של ה עם הבוס, בן 28. "אני מתמחה לניהול בסופרמרקט גדול" היא מספרת. "אני עובדת קשה וחולמת להיות מנהלת יום אחד. אהבתי את העבודה שלי עד שהגיע בחור מסניף אחר ומונה להיות ראש צוות".

"הוא פלרטטן ואוהב לדבר", היא מתארת אותו, "ואילו אני בחורה שקטה. מהרגע הראשון שהוא הגיע, הוא עקניט אותו וגרם לי להסמיק. הוא ביקש ממני להראות לו איל אנחנו עובדים בסניף שלנו וכך היינו נשארים לבדנו, מחוץ לטווח הראיה של העובדים האחרים. הוא גם היה מחמיא לי ואומר שאני מהממת".

אחר חודש בערך, הזמין הבוס את העובדת לדייט. "הנתשקנו הרבה, אבל לא הייתי מוכנה להתקדם מעבר לזה", כתבה. אבל אז הגיע הסגר בעקבות נגיך הקורונה. "כשהמשמרות שלנו היו חופפות, הוא נתן לי טרמפים לעבודה ובחזרה הביתה. ביום השני שזה קרה הוא עצר את הרכב והתחיל לנשק אותי. הוא אמר שאני מיוחדת ושהוא לא יכול ללהתאפק יותר ושזו אשמתי שהוא מגורה כל הזמן".

"בסוף הסכמתי לשכב איתו במושב האחרוי של הרכב. זו לא הייתה הפעם הראשונה שלי אבל אני לא מאוד מנוסה, אז היה מיוחד בשבילי. הוא אמר שזה היה נהדר והסיע אותי הביתה".

"למחרת, בעבודה, הוא אפילו לא הסתכל עלי, בטח שלא דיבר או פלירטט איתי", המשיכה הצעירה לתאר את היחסים ביניהם. "חשתי מושפלת לגמרי וזה המשיך כך בחודש וחצי האחרונים. אני כל כך אומללה שאני חושבת להתפטר מהעבודה כי מוזר לי להיות לידו".

בתגובה השיבה לה דידרה (בעלת מדור העצות) כי היא לא צריכה לעזוב את העבודה, והמליצה לה לדבר עם משאבי אנוש ולזכור כי ייתכן שמדובר בהטרדה מינית מצדו של הבוס".