וולי, בוקסר כבן שנתיים, נאלץ להמתין מספר דקות לבעלים שלו (אל תדאגו - ברכב ממוזג) בזמן שזה נכנס לסופר המקומי. בשלב מסוים, הוא איבד הסבלנות - והחל לצפצף לו. הוא החל ללחוץ על צופר הרכב באמצעות אחת מכפות רגליו הקדמיות. כאשר טיילר, הבעלים של וולי, שב לרכב - הוא קיבל את פניו במבט זועף למדי והמשיך לצפור ללא הפסקה. לרוע מזלו של טיילר בן ה-32, לא מדובר במקרה חד פעמי - וכלבו
החכם עושה זאת בכל פעם שהוא מאבד את סבלנותו, או דורש תשומת לב. 

הסרטון שטיילר צילם הפך ויראלי במהרה, והשיג למעלה מ-200 אלף צפיות בפייסבוק, כאשר מרבית התגובות היו משועשעות. טיילר עצמו סיפר: "ברגע ששמתי את הצפירות ידעתי שזה וולי. הוא למד לעשות את זה לפני כחצי שנה, וכעת הוא עושה את זה בכל פעם שהוא רוצה תשומת לב". הוא הוסיף כי התקשה "לעכל את המבט הרציני של וולי כאשר התקרבתי לרכב. הוא לא הפסיקו לצפור עד שפתחתי את הדלת". לדבריו, עם השנים כלבו הפך חסר סבלנות יותר ויותר. "הספקתי להיות בתוך החנות רק שתי דקות", הדגיש.

"הוא לא מתבייש ונוקט בכל האמצעים האפשריים כדי לקבל תשומת לב", הוסיף, "לא אכפת לו אם אנחנו נמצאים ליד חנות או בבית הספר של הבן שלי". הבעלים הגאה (והנבוך למדי) סיפר עוד כי הוא מגדל את וולי מאז שהוא היה גור. "יש לו יכולות ייחודיות, והוא יודע בין היתר לפתוח דלתות - הוא דוחף או מושך אותן באמצעות הרגל שלו".