מכשיר ה-Galaxy S20 Ultra של סמסונג אמנם מגיע עם תג מחיר גבוה אבל מספק ביצועים חזקים מאוד וחווית צילום משודרגת לתמונות וסרטוני וידאו שהופכת את הטלפון הנייד למעבדת צילום או חדר עריכה נייד.

המכשיר מצויד בסט מצלמות אחוריות חזק במיוחד של 12 מגה-פיקסל, 48 מגה-פיקסל ו-108 מגה-פיקסל, שנותן אפשרות להגדיל את התמונה עד פרטיה הקטנים מבלי לאבד איכות. המצלמה הקדמית אף היא חזקה מאוד, של 48MP, מה שמבטיח צילומי סלפי איכותיים. אחד הפיצ'רים היותר מסייעים הוא ה"סינגל טייק", שמצלם צילום בודד במשך 10 שניות ובאמצעות בינה מלאכותית מחזיר לכם לבחירה כמה פורמטים וסגנונות שונים של אותה תמונה.

המצלמה האחורית גם מצוידת ב- Hybrid Optic Zoom at 10xו-Digital Zoom up to 100x, שמאפשר לכם להתמקד עד פי 100 במהלך הצילום, כשהבינה המלאכותית מסייעת לייצב ולמטב את התמונה, כך שתוכלו לתעד בסטילס וסרטונים אירועים ממרחק רב במיוחד.

הבינה המלאכותית במכשיר מאוד מרשימה ונוגעת בכמה אספקטים בצילום, מלבד סיוע בפוקוס, יצירת תמונות חלקות והסרת רעשים בזמן צילום וידאו, היא גם מפעילה מצב לילה שמסייע לזהות ולהתאים את המכשיר לצילום או הסרטה בתאורה חלשה.

כאמור, כפי שהזכרנו הדבר הזה שנקרא בעבר טלפון ושימש לתקשר עם אנשים מחוץ לבית (היו זמנים) הפך בימינו לכלי חיוני עבור יוצרי תוכן, תופעה שהולכת וגדלה ברשתות. הבשורה הגדולה שהמכשיר החדש מביא לענף זה הוא שדרוג איכות ההסרטה ויצירת הסרטונים. רזולוציית הצילום באולטרה מגיעה ל-K8, ומאשרת גם ללכוד תמונות סטילס ב-33MP ישר מתוך וידאו K8. גם כאן הבינה המלאכותית מסייעת בייצוב הווידאו במהלך הסרטון, אבל עדיין מי שלא יצלם עם חצובה או ציוד מתאים, שלא ימהר לשלוח את הסרטונים להוליווד. בכל מקרה בשביל יוצרי תוכן עצמאיים מדובר בתחליף ראוי ובהחלט ניתן להעלות אתו חומרים מצוינים.

החומרה של המכשיר אף היא מתאימה את עצמה לעידן הסטרימינג ומשפיעני הרשת עם מהירות הורדה של עד 2.0 Gbps וחיבורי ווי-פי איכותיים. גם במהלך צפייה אונליין וגם בזמן משחק בקרבות רב משתתפים ברשת, לא נרשמו בעיות שיהוי או נפילות. גם המעבד שלו מאוד עוצמתי עם AI מובנית, זיכרון RAM 12GB ושטח אחסון של 128GB עם תמיכה לזיכרון חיצוני של MicroSD של עד 1TB, כלומר מספיק מקום לאחסן את הסרטונים והתמונות.

גם הסוללה של המכשיר מתאימה לשימוש נרחב מחוץ בית עם קיבולת של 5000 מגה-אמפר, אבל גם עם התאמה אוטומטית לפי הרגלי השימוש, וניתן לטעון אותה במלואה תוך דקות והיא גם נתמכת במטען אלחוטי מהיר. 

מעבר לפרטים הטכניים יש לציין כי מדובר במכשיר נאה מאוד לעין ונעים מאוד למגע. גודל התצוגה הראשית הוא 6.9 אינץ' ברזולוציה 1440 X 3200 (Quad HD+) וטכנולוגיית מסךDynamic AMOLED 2X, שמסגרות הצד צומצמו במידה ניכרת. קצב ריענון של 120Hz מאפשר גלילה חלקה עם מעברי מסך חלקים ותגובה מהירה ומדויקת בזמן שהטלפון משומש למשחקים. חדות התצוגה והצבעים החיים בולטים גם בצפייה בסרטים וסדרות באפליקציות השונות.

מכשיר ה-Galaxy S20 Ultra זמין בצבעי אפור קוסמי, שחור קוסמי. המחיר המומלץ לצרכן עומד על 4,799 שקל והוא זמין לרכישה ברשת חנויות סמסונג, מפעילות הסלולר ואצל המשווקים המורשים.