חברת SONOS הציגה את Sonos Arc - הסאונד-בר החכם והמתקדם החדש שיוביל את קטלוג המוצרים של החברה. Sonos Arc עוצב ותוכנן עם החידושים הטכנולוגיים המובילים ביותר בתחום הקולנוע הביתי, עם רמת אודיו ותוכנה שמדגישה למאזינים את כל הפרטים הדרמטיים - מדיאלוגים צלולים ובס מרשים ולראשונה, כולל תמיכה ב Dolby Atmos. כמו כן, לצד המכשיר הושקו עדכוני חומרה ותוכנה למוצרים. 

הרמקולים החדשים יהיו זמינים החל מ -10 ביוני ברחבי העולם וגם בישראל באמצעות רשת ׳באג׳, ולקוחות יכולים להזמין מראש בימים הקרובים באתר באג.

מחירים: Sonos Arc – 3,299 ש״ח, Sub (Gen 3) – 2,999 ש״ח, Sonos Five – 2,149 ש״ח

ביקונקט טכנולוגיות השיקה בישראל את הדור השלישי של אוזניות ה- 8E; אוזניות Truly Wireless מבית Bang & Olufsen  עם חתימת הסאונד הייחודית של החברה הדנית, בעיצוב ארגונומי וקומפקטי, אפשרות לטעינה אלחוטית ועם זמן סוללה משופר של עד 35 שעות האזנה. שבע שעות סוללה באוזניות ועוד ארבע טעינות במארז מביאות לתוצאה הטובה ביותר בקטגוריה היום.

ב-Beoplay E8 3rd Gen הוכפלו כמות המיקרופונים באזניות בכדי לספק איכות שיחה טובה יותר באופן משמעותי, מיקרופון אחד מסנן את רעשי הרקע בזמן שהשני מתרכז בקול בכדי לתת חווית שיחה טובה יותר עבור שני הצדדים. האוזניות מגיעות עם ארבעה גדלי סיליקון וספוג של חברת Comply המאפשרים את האיטום המרבי עבור חווית שמע נטולת הפרעות. התפעול נוח ואינטואיטיבי - בנגיעה קלה באוזנייה ניתן לשמוע את הסביבה, ובנגיעה נוספת ניתן לחזור לשקוע בחזרה בעולם המוזיקה.

ניתן להשיג באתר החברה ובחנויות המובחרות.

מחיר: 1390 ש"ח.

 אוזניות Beoplay E8 3rd Gen (צילום: יח''צ)
אוזניות Beoplay E8 3rd Gen (צילום: יח''צ)

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, השיקה בישראל את מכשיר הדגל Xiaomi Mi 10. המכשיר ישווק בישראל בגרסה אחת הכוללת 8GB RAM וזיכרון אחסון בנפח של 256GB. המכשיר מצויד בסוללה בעלת הקיבולת הגבוהה ביותר איי פעם בסדרת הדגל של שיאומי - 4,780mAh התומכת בטעינה מהירה בהספק של עד 30 וואט באמצעות מטען מהיר המגיע באריזה ללא עלות נוספת. כמו כן, המכשיר תומך בטעינה אלחוטית הפוכה, המאפשרת לטעון מכשירים אחרים התומכים בתקן זה.

ה-Xiaomi Mi 10 כולל ארבע מצלמות אחוריות: חיישן ראשי ברזולוציית 108 מגה פיקסל עם מערך של 7 עדשות ומייצב תמונה אופטי (OIS);  מצלמת 13 מגה פיקסל עם עדשת צילום רחבה במיוחד; חיישן עומק שדה ברזולוציית 2 מגה פיקסל; ומצלמת 2 מגה פיקסל נוספת בעלת עדשת מאקרו. המכשיר יגיע בצבע אפור וישווק עם 24 חודשי אחריות של היבואן הרשמי, קבוצת המילטון. 

את המכשיר ניתן להשיג באתר שיאומי ישראל, ובאתרי הסחר אצל  המשווקים המורשים: KSP, אייבורי, אולסייל, מחסני חשמל, אייסל, עולם הקולנוע, וואלה שופס, עזריאלי, P1000 לאסט פרייס , קרביץ, פטקום. 

מחיר מומלץ: 2,999 ש"ח, הנמוך משמעותית ממחירו של המכשיר באירופה ובשווקים נוספים בעולם. 

Xiaomi Mi 10 (צילום: יח''צ)
Xiaomi Mi 10 (צילום: יח''צ)

ביקונקט טכנולוגיות השיקו ליין חדש של אוזניות ממותג Audio JLab האמריקאי בישראל. Audio JLab הינו מותג אמריקאי מוכר בארה"ב ונחשב איכותי ומשתלם לכל כיס. אוזניות ה-Play Gaming Wireless הן אוזניות אלחוטיות עם מיקרופון נשלף לניהול שיחות המאפשר לבחור מתי לדבר ומתי להחזיר אותו למקומו וליהנות מהאזנה למוזיקה. כפתור המיוט המובנה מאפשר לשמוע בלי להישמע בשיחות ועידה. האוזניות מאפשרות גם חיבור לטלפון הנייד או לקונסולת משחקים ומגיעות עם נרתיק נשיאה קשיח שישמור עליהן בכל מצב.

לאוזניות סוללה עוצמתית שמספיקה ל-22 שעות כך שניתן לשחק לאורך כל היום, בלי חוטים. כמו כן ניתן לחבר את הקונסולה באמצעות כבל ה-AUX המצורף לערכה. כפתור ייעודי מאפשר לבחור את המצב ההאזנה המועדף: מצב גיימינג שמדגיש את התדרים הגבוהים והבינוניים להתמצאות במרחב, ומצב מוזיקה שמדגיש את הבאסים והקולות להאזנה כיפית במיוחד.

האוזניות זמינות באתר ביקונקט.

מחיר: 269 שקלים.

ANC On-Ear Wireless: אוזניות אלחוטיות עם מסנני רעשים אקטיביים, סוללה עוצמתית שמספיקה ל-34 שעות של האזנה למוזיקה ושיחות טלפון, ועד 28 שעות עם מסנן רעשים מופעל. האוזניות נוחות, מצוידות בכריות אוזניים נוחות וקשת ראש שעשויות מחומר דמוי עור שלא רק נראה טוב אלא גם מרגיש נוח, מרופד ונעים על הראש והאוזניים.

האוזניות מתקפלות למצב מוקטן כך שנוח לשים אותן בתיק ולקחת אותן ממקום למקום. מקשי שליטה נוחים הממוקמים על גבי האוזניה מאפשרים גישה מהירה לכל מה שחשוב: כיוון עוצמת המוזיקה, הפעלת עוזרת קולית, העברת שיר, הפעלת סינון רעשים, כיבוי/הפעלה. טעינת האוזניות נעשית באמצעות כבל מיקרו USB הכלול בערכה.

האוזניות זמינות באתר ביקונקט

מחיר 349 שקלים.

אוזניות ANC On-Ear Wireless (צילום: יח''צ)
אוזניות ANC On-Ear Wireless (צילום: יח''צ)

Play Gaming Earbuds: אוזניות אלחוטיות המשלבות חיבור כפול שמאפשר לחבר אותן למובייל ולקונסולות. עם סוללה עוצמתית שמספיקה ל-11 שעות אפשר לשחק מכל מקום ובכל זמן. כמו כן ניתן גיימרים יכולים לחברן באמצעות כבל AUX הכלול בערכה גם אחרי שהסוללה נגמרת. האוזניות מתאימות למגוון רחב של פלטפורמות: PS4, Xbox, Switch, PC ומובייל. המיקרופון ממוקם בדיוק מול הפה עם כפתור השתק על כבל האוזניה שנוח להפעיל מתי שצריך.

האוזניות יכולות לשמש גם כאוזניות בלוטוס רגילות לחיבור לטלפון הנייד, עם מיקרופון לניהול שיחות- מתקפלות למצב קומפקטי שנוח מאוד לשאת בתיק. הן מגיעות עם נרתיק נשיאה ייעודי שישמור עליהן בכל מצב. כפתור ייעודי מאפשר לבחור את מצב ההאזנה המועדף: מצב גיימינג שמדגיש את התדרים הגבוהים והבינוניים להתמצאות במרחב, ומצב מוזיקה שמדגיש את הבאסים והקולות להאזנה נעימה.  על גבי הכבל של האוזניה ממוקמים כפתורי השליטה בעוצמת השמע, בהעברת שירים, בחירה במצב שמע (אקולייזר) מועדף, הפעלת עוזרת קולית ועוד.

האוזניות זמינות באתר ביקונקט.

מחיר: 269 שקלים

Epic ANC Wireless Earbuds: האוזניות מציעות חווית שיחה והאזנה למוזיקה ברמת איכות גבוהה, עם חמישה מיקרופונים מובנים לסינון רעשים אקטיבי וסוללה עוצמתית שמספיקה ל-14 שעות של האזנה אלחוטית למוזיקה ושיחות טלפון, ועד 11 שעות עם פונקציות בלוטוס ומסנן רעשים מופעלות סימולטנית.  מנגנון סינון הרעשים כולל שלוש דרגות שונות של סינון רעשים - רמה גבוהה, רמה נמוכה ו- Be Aware: המאפשר להיות מחוברים לקולות הרקע מסביב כשצריך. ניתן להשתמש גם בכבל AUX המצורף לערכה ולהאזין למוזיקה בצורה חוטית- בטיסות או כאשר הסוללה נגמרת.

האוזניות נוחות מאוד, מצוידות בקשת עורף גמישה ואלסטית. כל הפונקציות החשובות ניתנות להפעלה ישירות מהמקשים שעל גבי רצועת הצוואר. כאשר לא מאזינים למוזיקה או מנהלים שיחת טלפון, אוזניות נצמדות זו לזו באמצעות מגנט סביב הצוואר. האוזניות מתקפלות למצב מוקטן כך שנוח מאוד לשים אותן בתיק ולקחת אותן ממקום למקום. טעינת האוזניות נעשית באמצעות כבל מיקרו USB הכלול בערכה.

האוזניות זמינות באתר ביקונקט

מחיר 399 שקלים

אוזניות Epic ANC Wireless Earbuds (צילום: יח''צ)
אוזניות Epic ANC Wireless Earbuds (צילום: יח''צ)

יצרנית הרחפנים DJI, המובילה העולמית ברחפנים אזרחיים וטכנולוגיית צילום אווירי, הכריזה על הרחפן Mavic Air 2, אשר משלב צילומים איכותיים, ביצועי טיסה אינטואיטיביים אך מתקדמים וטכנולוגיה מהפכנית חכמה ובטוחה. במטרה להפוך את חווית הצילום של תוכן ייחודי ואיכותי מהאוויר לפשוט, מהנה ובטוח, ה-Mavic Air 2 מציע יכולות דגל ברחפן מתקפל קל לשימוש המאפשר פונקציונאליות עד לרמת ה 8K.

כמו כן, הטייסים יכולים להישאר באוויר למשך זמן רב יותר הודות להגדלת זמן הטיסה המקסימלי ל 34 דקות, לצלם תמונות צבעוניות באמצעות יכולות אוטונומיות ולעבד את התוכן שלהם בעזרת תכונות עריכה מובנות באפליקציה.

הרחפן יהיה זמן החל מאמצע החודש, בשתי אופציות רכישה: חבילה סטנדרטית הכוללת Mavic Air 2, סוללה אחת, שלט רחוק וכל המתאמים והכבלים הדרושים תמורת 3,299 ש"ח, ואופציית Fly More קומבו , הכוללת את כל הפריטים בחבילה הסטנדרטית בנוסף לתיק נשיאה, מסנני ND, עמדת טעינה ועוד 2 סוללות תמורת 4,149 ש"ח.