חשד לרצח כפול הלילה (בין שישי לשבת) בדליית אל כרמל. שני תושבי עוספייה נרצחו על פי החשד אמש סמוך לחצות לא רחוק מכיכר השוטר בדליית אל כרמל. קרלוס אבו תמימי בן ה-39 ועופר אבו סעדה בן ה-27 שהיו ברכב בעת שזה עצר סמוך לפיצוצייה בדלייה, נורו למוות מטווח קצר. 

סמוך לשעה 23:30 התקבלו במוקד 100 של המשטרה ובמוקד 101 של מד"א קריאות אודות ירי שבוצע לעבר רכב בדליית אל כרמל. כוחות משטרה גדולים ממחוז חוף שהגיעו לזירה, איתרו את גופותיהם של השניים שנורו כמו בחיסול ממוקד מטווח קצר, ופתחו בחקירה לבירור נסיבות הרצח.

זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

חשד לרצח כפול בדליית אל כרמל (צילום: דוברות המשטרה)
חשד לרצח כפול בדליית אל כרמל (צילום: דוברות המשטרה)

החוקרים אספו ממצאים לרבות פורנזיים, ופתחו בסריקות ואיסוף מצלמות ואף הסתייעו במסוק בניהול מצוד אחר החשודים שנמלטו מהזירה.  לחובשים והפרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותם של השניים שכבר היו ללא רוח חיים.

הפרמדיקים של מד"א, חנן זוהר ומירב קאופמן, סיפרו: "כשהגענו, במקום הייתה המולה גדולה. ראינו גבר כבן 39 ובסמוך צעיר בן 27 מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם במקום".

על פי החשד בעת שהרכב שבו היו אבו תמימי, ספר במקצוע שהתגורר לאחרונה ביפו, ועסק בין השאר בפיתוח גוף וחברו הצעיר אבו סעדה, הגיחו ממולם החשודים ופתחו בירי כשהכדורים חודרים את השמשה הקדמית ברכב ולא מותירה לשניים סיכוי.  

בירור ראשוני העלה כי בעוד לאבו תמימי, ספר במקצועו ומנהל מסעדה,  אין עבר פלילי והוא ככל הנראה לא היה היעד לחיסול, לאבו סעדה, יש עבר עם גורמי הפשיעה והמשטרה ויממה קודם לכן הוא העלה פוסט בדף הפייסבוק שלו כשהוא מציג מזוודה מלאה בכסף וכותב. "עופר חוזר לעשות כסף תיזהרו אני לא את הכאב שלי " ולצד זה סמיילי קורץ ורימון רסס. במשטרה בודקים עתה האם העובדה שהעביר מסר מסוים היה בה כדי לגרום לאחרים לחסל אותו בכל מחיר. 

הפוסט שהעלה עופר אבו סעדה

עופר אבו סעדה
עופר אבו סעדה

קרלוס אבו תמימי
קרלוס אבו תמימי

גופותיהם של השניים פונו למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר, ובכפר עוספיה קיבלו את הבשורה בצורה קשה ביותר כמו גם בדליית אל כרמל שם חוששים שהאירוע יבהיר את האש באזור כולו. על פי עדויות שנמסרו למשטרה המחסלים נמלטו עם רכבם לכיוון אליקים.

במקום התגודדו עשרות תושבים ומכרים של השניים שהביעו תמיהה לצד תסכול. "זה אירוע חמור והמראה איום ונורא. אנחנו בהלם מוחלט. רבים מכירים את השניים בעיקר בעוספייה שם גדלו והתחנכו וזה צער עמוק. אסור שהמקרה הזה יצית את האש ויוביל לנקמות. צריך לתת למשטרה להגיע אל המבצעים" אמרו אחדים מהם. 

"מדובר בחיסול כפול על כל המשתמע ממנו" אומרים גורמים במשטרה. "ירי מטווח קצר לפלג גוף עליון, נראה שהחשודים עקבו אחריהם והמתינו לרגע שבו יעצרו כדי להפתיע אותם".