דוחה את הביקורת: חה"כ צבי האוזר, מסיעת דרך ארץ, התארח היום (שבת) בתכנית "פגוש את העיתונות" והדף את הביקורת המופנית כלפיו, בטענה כי הפנה עורף לחה"כ משה (בוגי) יעלון, האחראי על כניסתו למערכת הפוליטית. "בוגי ביקש ממני להצטרף לתל"ם, הוא לא מצא אותי ברחוב, הוא פנה אלי בגלל עמדותיי. לאחר האירוע, ניגשתי אליו ואמרתי לו: עמד בפנינו הר. ניסית לאגף אותו משמאל ואני מימין", הסביר האוזר. 

עוד הוסיף בנוגע לחוק מימון המפלגות לאור התפצלותו, יחד עם חה"כ יועז הנדל, מיש עתיד-תל"ם, כי "דמוקרטיה נבחנת קודם כל בכללים שווים. החוק היה מעוות ומעולם לא יושם. שינינו את החוק לא בשביל אינטרסים אלא בשביל שוויון. זה מקרה מיוחד של מפלגה שהתפצלה מרשימה ולכן יש כללים שונים. אני פונה ליש עתיד בבקשה שיוותרו על המימון העודף שהם מקבלים". 

בהמשך, התייחס לתמיכתו בהקמת ממשלת האחדות, לאור התבטאויותיו בעבר. "בנסיבות המצב הקיים, להקים ממשלת האחדות זו ההחלטה הנכונה, פוליטית וציבורית, ואני שלם עם זה. עבדתי תחת נתניהו. רציתי להחליף אותו, כי חשבתי שהגיעה העת, הצגנו את הרעיון הזה שלוש פעמים אבל הציבור שכנע אותי שצריך ללכת לאחדות", הסביר. 

יועז הנדל וצביקה האוזר (צילום: פלאש 90)
יועז הנדל וצביקה האוזר (צילום: פלאש 90)

לסיום, התייחס האזור לתפקיד אפשרי עבורו בממשל המתהווה ואמר כי "ככל הידוע לי, לא אהיה שר. העדפתי להיות יו"ר ועדת חוץ וביטחון, אחכה כמה ימים ואראה אם בקשתי התקבלה". 

ממפלגת יש עתיד-תל"ם תקפו את הראיון בחריפות ואמרו: "כשאדון האוזר ואדון הנדל יעמידו עצמם לבחירת הציבור ולא יתפסו טרמפ על אחרים, אז שיבקשו ממימון. עד אז, הם סך הכל זחלו לממשל נתניהו בשביל ג'ובים וכסף".