הממשלה החדשה צפויה להיות מושבעת ביום רביעי הקרוב, אך נראה כי הולכים ומתגברים הסיכויים שמפלגת ימינה לא תהיה חברה בה. המפלגה פרסמה הערב כי הליכוד הציע הערב לימינה את ראשות הוועדה לפניות הציבור בכנסת, והוסיפה כי ההצעה "נדחתה בנימוס". גורמים במפלגה אמרו: "נתניהו בועט אותנו החוצה".

גורם בליכוד הגיב לטענות: "ימינה קיבלה הצעה סופר-נדיבה שגדולה יותר מחלקה האלקטורלי: שר החינוך, שר ירושלים והתיישבות עם אחריות על השירות הלאומי, סגן שר ובנוסף וועדות בכנסת. לצערנו, בשל מאבקים פנימיים בנושא חלוקת תיקים בין ראשי המפלגה, ימינה דוחה כל הצעה. בעת הזאת, ערב החלת ריבונות על יהודה ושומרון, לא להיכנס לממשלה תהיה חוסר אחריות כלפי המחנה הלאומי".

המירוץ לחלוקת התיקים בכחול לבן ובליכוד מגיע לישורת האחרונה. בליכוד, גורם בסביבת ראש הממשלה נתניהו אמר כי המסר למועמדים לתפקידי השר הוא שאין להגיע בגישה מאיימת - כך דווח בחדשות 13. מחר בערב יתחיל סבב פגישות של נתניהו עם כל אנשי הליכוד. הוא ימסור את ההחלטה שלו בשלישי, כשההנחה היא שאחד או שניים מבכירי הליכוד לא יקבלו תפקיד בכיר, ונתניהו צפוי לנצל לצורך העניין הזה תקנים ברחבי העולם ותפקידי שגרירות.

גם בכחול לבן מתקרבים לרגע ההכרעה. בחדשות 12 דווח כי ח"כ יזהר שי, שהיה אמור לקבל את תיק המדע, נכנס ללשכתו של גנץ בסוף השבוע ואמר לו שהוא מוכן לוותר על התפקיד, אבל רק בתנאי שלא תיפגע השוויוניות בין הגושים.

עוד דווח כי מסתמן כי תיק התקשורת יוענק ליועז הנדל, תיק התרבות לחילי טרופר, ותיק הבריאות (אם יגיע לידי המפלגה) למנהל בית בחולים שיבא, פרופ' יצחק קרייס. תיק התיירות יוענק לאסף זמיר או לאורית פרקש הכהן, ותיק החקלאות לאלון שוסטר או למיקי חיימוביץ'. מירב כהן תמונה לשרה לשוויון חברתי, פנינה תמנו שטה לשרת העלייה והקליטה ומיכאל ביטון לשר לעניינים אסטרטגיים.

הדבר מתווסף למינויים שכבר היו ידועים: בני גנץ כשר הביטחון בחציה הראשון של הקדנציה, גבי אשכנזי כשר החוץ בחצי הראשון ושר הביטחון בחצי השני, ואבי ניסנקורן כשר המשפטים.