המכשיר הנייד Xiaomi Redmi Note 9S מציג מראה יוקרתי, מעבד חזק ומאיץ גרפי איכותי, שיאפשר לכם לעבוד או לשחק כל היום ללא הפרעה או תקלות ובמחיר שווה לכל כיס.

הטלפון, שאותו השיקה בארץ קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, זמין בשתי גרסאות: האחת עם 64GB נפח אחסון ו־4GB זיכרון והשנייה עם 128GB נפח אחסון ו־6GB זיכרון, כאשר שתי הוורסיות תומכות בהרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני.

מערכת השבבים החזקה כוללת 8 ליבות עיבוד ובינה מלאכותית האמונה על שיפור הביצועים, לצד הסוללה החזקה בקיבולת 5,020 מגה אמפר התומכת בטעינה מהירה בהספק 18 ואט ומאפשרות יותר מ־13 שעות של משחקים או צריכה של אפליקציות כבדות, שלא לדבר על פעולות יומיומיות בסיסיות ושימוש בנייד לצורכי עבודה.

המכשיר מצויד כמובן גם במצלמה איכותית של 48 מגה פיקסל, עם ארבעה חיישנים וטכנולוגיית בינה מלאכותית המשפרת את איכות התמונה בצורה אוטומטית. מערך המצלמות הקדמי כולל גם מצלמת 8 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר־רחבה, חיישן ייעודי לצילומי מאקרו ברזולוציה של 5 מגה פיקסל וכן מצלמת עומק ברזולוציה של 2 מגה פיקסל.

נוסף לכך, ישנה מצלמת סלפי קדמית ברזולוציה של 16 מגה פיקסל, ובעוד שהשוק מציע מצלמות חזקות יותר - בטווח המחירים הנוכחי מדובר במצלמה מצוינת, בעיקר לשימוש יומיומי והעלאת תמונות או סרטונים לרשתות החברתיות.

ה־Note 9S מציג גם תצוגה מרשימה שמשלימה את הביצועים החזקים של המעבד, עם מסך 6.67 אינץ' ברזולוציית Full HD+, שוליים מצומצמים לתצוגה רחבה ומלאה יותר, זכוכית הגנה מוקשחת, קורא טביעות אצבע ביומטרי משולב וחריץ עגול למצלמת סלפי.

התצוגה מאוד חדה ומבנה המכשיר, שנותן יחס מסך־גוף של 91%, מורגש היטב בזמן צפייה בסרטים, סדרות או משחקים. המכשיר מגיב נהדר לכל פקודה ומגע, וניתן לשחק בו בכל המשחקים החדשניים והתובעניים שחנות האפליקציות מציעה.

המכשיר זמין כאמור בשתי גרסאות זיכרון: 64GB נפח אחסון ו־4GB זיכרון במחיר מומלץ של 999 שקל ו־128GB נפח אחסון ו־6GB זיכרון במחיר מומלץ של 1,149 שקלים.

את ה־Redmi Note 9S ניתן יהיה להשיג באתר שיאומי ישראל www.mi-il.co.il, ובאתרי הסחר אצל המשווקים המורשים: KSP, אייבורי, מחסני חשמל, אייסל, עולם הקולנוע, וואלה שופס, עזריאלי, P1000 לאסט פרייס, קרביץ ופטקום.