בשעה טובה ומוצלחת, הגענו לסופ"ש הזוגות. בלי הכנות, בלי אירגונים – מה שנקרא, דה ריל ט'ינג. זוגות זוגות הם הגיעו למלון, והחלו בוחנים את הסביבה: מי מחזיק ידיים? מי מתלטף? ומי מכחיש כל קשר לזה שיושב לצידו? טרם הגעתם, קיימו כל זוג תיאום ציפיות, בתקווה לצלוח את המפגש מבלי להחמיר את המצב.

דניס נדרש לא לשכוח את הדר מאחור בדרכו להפוך לכוכב הערב, דנית ואמיר סיכמו להגן זה על זו, מור ומאור שומרים על הפרטיות שלהם ומנסים להיות אופטימיים, דובי ואריק היו אמורים לפתוח דף חדש ורוני ונועם. טוב, הם היו אים לסכם אי אילו כללים אבל שכחו מרוב הפגנת אהבה, ריקודים ומלחמות טחינה.

עד מהרה, היה ברור לכל שדניס והדר ורוני ונעם הם הזוגות שכמותם שואפים להיות. הידיים שלהם לא מתנתקות זה מזו, הם מתקשרים במבטים וצוחקים רוב הזמן. לא פלא שדניס ונעם נהיו בסטיז (לרגע זה כבר נהיה מחשיד) ורוני והדר יכלו למצוא הרבה דברים במשותף. בקיצור, משעמם. לעומתם, הזוגות האחרים הגיעו למפגש חוששים, כשתקוותם היחידה היא לא לקבל את טייטל "הזוג האבוד". מהבחינה הזו – אפשר כבר להכריז: מצב גרוע יותר מזה של דובי ואריק – לא קיים.

הכל התחיל כפי שאנחנו רגילים מהיכרותנו עם דובי – בהתחלה. דקות אחר שכולם התלהבו מהזוג המבוגר בפורמט, הם מתבקשים לענות על שאלת ה"איך אתם?" ואז משקרת בחיוך ועונה "מדהים", ואריק כהרגלו – "לא". זוכרים את המערכון מ"ארץ נהדרת" על הטבעונים שחייבים לספר שהם טבעונים לכל אדם שהם פוגשים ברחוב? כך גם אריק נוהג מסתבר, כי לא עברו שתי דקות מהגעתם והוא כבר שפך את סיפור החתונה המאוס ("אוי אוי אוי היא לא התייחסה אליי").

משם, הדרך למשחקי הגננת של דובי הייתה קצרה רק כשהפעם מ"ספר לי מי אתה בעזרת תמונות של לחמעג'ון" קיבלנו את "תארו את האופי שלכם באמצעות תנועה", לא לפני שכל זוג התבקש להגיד איזו חיה היו אם הם היו עולים לתיבת נוח. מבולבלים? גם אנחנו. כצפוי, דובי מכסה על הלחץ והציפיות מסביב באובר-אנרגיה ורוח שטות, שפשוט יצרה תחושה של מבוכה ושל מגדל קלפים מתמוטט, כשבדרך היא גורמת לאריק לרצות להיקבר מתחת לאדמה. 

אך גם כל אלה לא הצדיקו את פליטת הפה המיותרת שלו שהרגישה כאילו נועדה בשביל להקטין את דובי ותו לא, במיוחד כשלוותה בחיוך ספק מרושע-ספק מבסוט מעצמו. כאן, לראשונה אנחנו רואים את דובי, שכבר התמודדה בעבר עם המבוכה וההשפלה – מאבדת את הפאסון ופשוט מתפרקת: היא נשברה, בכתה ועברה לישון על הספה כדי לא להיתקל באריק ואפילו לא לחלוק איתו חלל משותף. זה היה ממש מכמיר לב, וללא ספק היה הקש ששבר את גב הגמל בזוגיות הזו. זו הזדמנות לציין שגם לראות את אריק מנסה לתחוב פתק התנצלות לתוך כוס בעזרת מזלג היה מכמיר לב, אבל זה כבר נושא לטור אחר. 

הזוגיות השבירה של שלושת הזוגות 'הבעייתיים' המשיכה לפעום כמובן גם במהלך הסופ"ש – אך בזמן שאצל חלקם ראינו מגמת שיפור זהירה, אצל חלקם – קרה ההפך. אמיר ודנית מנסים לשמור על אווירה חיובית, אך שניהם מרגישים ומבינים כי הם הזוג היחיד בתוכנית שנע לאחור. על כך יוסיפו 'עדויות השקר' שהם מציגים לסביבה – כאשר דנית מספרת לבנות שהכל בסדר ומתלטפת עם אמיר מול כולם, בזמן שהוא לא מספר לגברים שהוא זה ביקש שיפרידו כוחות בחדר השינה – כי אחרת תיפגע גבריותו מול החתנים שמחכים כבר שלושה שבועות לחלוק מיטה עם כלתם.

הגר וניר הפתיעו דווקא לטובה. השניים בלטו במהירות באיכותם וקסמם, ולכן לא פלא שנשאלו ללא הרף "מה הבעיה?", שנאמר: "למה אתם לא ישנים ביחד?". הבעיה היא, שגם הם לא יודעים מה הבעיה. בלילה, הגר משתפת בכך שהיא מרגישה כי ההיכרות ביניהם שטחית מדי. אך ניר, במקום לתפוס את החכה ולהבין את המסר מאחורי המילים ( "אתה מעניין אותי"), שוב בוחר ליפול לכעס מיותר ולצדקנות "אני ניסיתי ואת לא רצית". חבל, עוד רגע המומנטום יעבור והגר תשוב לכעוס על הדרך שבה אתה עושה ספונג'ה.

את מור ומאור שמרתי לסוף, משום שרגע לפני שכבר הייתי פסימית לחלוטין לגבי עתידם – נראה שיש פה רמז לאופטימיות. כאילו אין ברקע ריבים, תלאות ואלף משיכות בשיער של מאור: השניים סוף סוף חייכו, צחקקו, אפילו נגעו ולא תאמינו – נכנסו לאותה מיטה (אמנם אין להם ברירה, אבל תנו להיות אופטימיים). בקיצור, אם מור לא תתהפך על מאור ביום שלמחרת – יש עדיין סיכוי קלוש שיצמח כאן משהו.