אתי וקנין, אמו של הזמיר בן ה-14 מטבריה, התייחסה היום (ראשון) לראשונה ברדיו צפון 104.5FM לסרטון שעורר סערה, בו תועד בנה כשהוא מתבקש על ידי העבריין שמוליק הרוש לשלוח מסר ליריבו מיכאל מור. "לא ידענו מי המעורבים בסרטון היינו צריכים לחפש בגוגל, אין לנו קשר לעולם הזה", אמרה אתי. 

"הוזמנו בתמימות למסיבת יום הולדת", סיפרה אתי. "הילד לא מכיר אף אחד, הכל מתמימות. אנחנו לא מכירים. אבא שלו מלווה אותו ואחיו הגדול, ואני לא חושבת שיש לנו קשר לעניין. זה לא יעשה לו נזק, כי אני רואה את כל התקשורת על זה, מחפשים בפינצטה. הילד חתום בליאם הפקות ובזמנו לא היה חתום. הכל היה בתמימות".  

האם הוא יופיע  בטברנות?
"זה לא יחזור על עצמו, לא חפלות ולא טברנות ולא בימי הולדת, רק בבמות גדולות. הוא מבין מה קרה, רק אחרי שזה עלה ברשתות החברתיות בדקנו בגוגל לראות מי המעורבים אבל לא ידענו. זה אירוע שקרה לפני מעל חצי שנה. הופתענו מאוד. להגיע לתקשורת ולשים אותו בכותרות כשהוא בכלל לא מכיר, לא יודע ואף פעם לא שמענו את השמות הללו. זה מצחיק, היינו צריכים לבדוק בגוגל מי האנשים. הילד בתמימות מקדיש ברכות לכולם, גם לך. מהיום אנחנו נתחיל לסנן. אחרי שהוא חתום בליאם הפקות זה עולם אחר".

כזכור, בסוף השבוע פורסם סרטון שהופץ לראשונה לפני כחודשיים וחצי, וחזר לאחרונה לרשתות החברתיות, אשר מתעד רגעים שבהם נראה הרוש כשהוא יושב לצידו של הנער המזמר ומבקש ממנו להקדיש שיר למור לכאורה. אלא, שהרוש ש"מפקיד" מתחת לחולצתו של וקנין, כמה מאות שקלים כמחווה כביכול, מבקש את השיר "אתה לא אותו הגבר.... אין לך מילה" של הזמרת נטלי פרץ.