בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בשמונה ימים נוספים את מעצרו של איגור צ'פיקוב, בחשד שרצח בסוף השבוע שעבר את זוגתו טטיאנה חייקין ז"ל בדירתם בבת ים. במהלך הדיון, נציג המשטרה חשף כי "הרצח בוצע כמה ימים לפני שהוא דיווח על כך למשטרה". 

על פי החשד, צ'פיקוב התקשר למשטרה מספר פעמים, כאשר רק בשיחה האחרונה הוא מסר את הכתובת הנכונה - אז התוודה גם על הרצח. לבסוף, בכתובת אותה ציין בשיחה, השוטרים מצאו את גופתה של חייקין ז"ל ועליה סימני אלימות קשים.

בדיון בהארכת מעצרו אמר נציג המשטרה כי לחשוד נעשה בדיקה פסיכיאטרית וכי "החשוד תכנן את הרצח של בת זוגתו בדירתו במהלך הימים האחרונים". עוד הוסיפו כי צ'פיקוב הודה שביצע את הרצח כמה ימים לפני שהתקשר למשטרה ודיווח על האירוע.

כזכור, בשבוע שעבר נמצאה גופתה של חייקין ז"ל כשהיא מחוסרת הכרה ועל גופה סימני אלימות קשים. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. החשוד ברצח התקשר למשטרה כשהוא בגילופין, ופנה בשפה הרוסית למוקדנית ודיווח לה כי רצח את זוגתו. המוקדנית שאלה אותו לכתובת מגוריו והוא לא ידע להשיב. לאחר מכן יצרה איתו קשר המוקדנית והוא ניתק את השיחה, אך בפעם השלישית הוא אמר את הכתובת.

כוח גדול ממרחב איילון הגיע לזירה ברחוב יוספטל 103 ואיתר בתוכה את האישה, ללא רוח חיים. לצדה בבית נמצא המודיע, גבר גרוש ובן זוגה של הקורבן, כשהוא במצב של שכרות. בין השניים אירע בשנת 2014 מקרה קודם בגינו נשפט הגבר למאסר של שישה חודשים בגין תקיפתה של האישה, והוא שוחרר ב-2015.