חשד לרצח בבת ים: רופא שיניים בן 63 נדקר למוות היום (ראשון) במרפאתו, סמוך לשעה 17:00 אחר הצהריים, על ידי חשוד שנמלט מהזירה. הרופא, שנפצע תחילה באורח קשה, יצא מהמרפאה, פסע לעבר מספרה הממוקמת שלוש חנויות מהעסק שלו, ניגש אל הספר ואמר לו "דקרו אותי, תזמין משטרה ומד"א", כשהוא אוחז בצווארו, כך סיפר ל"מעריב" אחד מהספרים העובדים במקום. 

"הזעקתי משטרה ואמבולנס, ובינתיים, הרופא התמוטט", המשיך. צוות חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיע למקום, הגיש לפצוע טיפול רפואי ראשוני, לאחריו פינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון, שם לאחר זמן קצר נקבע מותו.

חובש רפואת חירום במד"א, מעוז ויברמן, סיפר: "במקום הייתה המולה גדולה. הגבר שכב על הרצפה, כשהוא מחוסר הכרה. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, ופינינו אותו במהירות לבית החולים וולפסון, כשמצבו קשה".

זירת אירוע הדקירה בבת ים  (צילום: אלון חכמון)
זירת אירוע הדקירה בבת ים (צילום: אלון חכמון)

אירוע הדקירה בבת ים  (צילום: אלון חכמון)
אירוע הדקירה בבת ים (צילום: אלון חכמון)

כוחות משטרה גדולים של מרחב איילון, משטרת בת ים ומחוז תל אביב, בפיקודו של מפקד המחוז ניצב דוד ביטן, הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע. בתוך כך, חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי החלו באיסוף ממצאים בזירה. 

במשך הזמן הזה, עמלו הבלשים בחיפוש אחר כלי הרצח. באותה עת, שהו בתוך המרפאה חוקרי משטרה עם אדם נוסף, ככל הנראה קשור למרפאה, שעוכב לתשאול במשטרה.

באותו הזמן, הגיע עצמאית אדם אחר לתחנת המשטרה, ככל הנראה החשוד המרכזי, שהסגיר עצמו למשטרה בבת ים, זאת לאחר שהבין שהמשטרה מתחקה אחריו. יש לציין כי בפרק הזמן שחלף מאז שעת הרצח, ב-17:00, ועד לשעה 19:30, ערכו שוטרים סריקות נרחבות באזור בסיוע מסוק משטרתי. מהמשטרה נמסר כי כבר מראשית החקירה היה ברור מדובר ברצח בעל מניע פלילי, שמניעו סכסוך שהתפתח בין הקורבן לבין, ככל הנראה, מעורבים אחרים.

אירוע הדקירה בבת ים  (צילום: אלון חכמון)
אירוע הדקירה בבת ים (צילום: אלון חכמון)

יצוין כי הקורבן מתגורר בבניין הצמוד למרפאתו. שכנים המתגוררים באותו הבניין סיפרו עליו כי "הוא היה אדם שקט מאד, היו בינינו יחסים של 'שלום שלום', כי הוא תמיד היה עסוק. הוא התגורר לבד בדירה, הוא גרוש ויש לו ילד". גם במשטרה הבהירו כי לא מוכרים להם סכסוכים קודמים של הקורבן, וההשערה ההולכת ומתחזקת היא שמדובר בסכסוך עיקרי שהוביל כנראה לרצח האמור.

אירוע זה מצטרף לרצח נוסף שאירע אמש במחוז תל אביב, בשכונת הארגזים, שם ויכוח שהתלהט בין תושבי השכונה המתגוררים באותו רחוב גלש לפסים אלימים, בשיאם נדקר בן 30, תושב המקום. המשטרה עיכבה בעקבות האירוע האמור שמונה חשודים, ונבדקת כעת מידת מעורבותם באירוע.