מחלבת גד הוותיקה מתכוננת לחג שבועות הקרב עם מגוון מוצרים חדשים, כשהבולטים בהם הם קרם פטיסייר, פקורינו פרוסה, קוואטרו פורמאג’י (ארבע גבינות), גאודה עזים ובולגרית 24%. בדקנו את הקרם פטיסייר, מוצר נהדר לבשלנים ותיקים ולמתחילים, שמגיע מוכן לשימוש עם שקית זילוף שעזרה מאוד בשלב המילוי. לקרם טעם מעודן ומרקם מעט סמיך, והוא נהדר בעינינו למילוי של פחזניות ואפילו עוגת שכבות. אהבנו גם את גבינת הפקורינו הפרוסה של גד, שמגיעה בחיתוך נוח לאירוח, כיפית מאוד לנשנוש עם יין, גם כשאין אורחים.

מחיר: פקורינו פרוסה – 18.90־22.60 שקלים, קרםפטיסייר – 17.60־22.20 שקלים

קרם פטיסייר גד (צילום: יח''צ)
קרם פטיסייר גד (צילום: יח''צ)

לקראת שבועות מרחיבים בתנובה את מותג הגבינות Collection עם השקה של סדרת גאודה הולנדית, גבינת איבריקו (ספרד) וגבינת קצ’וטה (איטליה), וכן גבינת מסקרפונה, פתיתי פרמז’ן ופתיתי מוצרלה, בלילה להכנת עוגת גבינה ומלית למאפים. גבינת הגאודה של תנובה שטעמנו הייתה קלאסית, עם טעמים מעודנים ולא דומיננטיים ומתאימה למאפים קלילים ולטוסטים. אהבנו את גבינת האיבריקו שמשלבת חלב בקר, עזים וכבשים ויש לה מרקם נהדר ולא כבד. היא מתאימה מאוד עם מתוקים ופירות. הפתיעה לטובה גם גבינת הקצ’וטה, גבינה חצי קשה מחלב כבשים עם מליחות נעימה וסיומת מעט מתקתקה. היא מאוד נעימה לחך, וכיפית לשילוב עם טעמים עזים יותר.

מחיר: החל מ־14.90 שקלים

גבינות תנובה (צילום: יח''צ)
גבינות תנובה (צילום: יח''צ)

מותג טיפוח הפנים לגבר L’Oreal Paris Men Expert השיק את סדרת Barber Club לניקוי, טיפוח, סידור וריכוך הזקן ולהזנת העור שמתחתיו, הכוללת ארבעה מוצרים: ג'ל לחות לזקן קצר, שמן לזקן ארוך, קרם לעיצוב הזקן והשיער וג’ל ניקוי 3 פעולות ב־1 לניקוי הזקן, הפנים והשיער. מבין התכשירים דגמנו את השמן לזקן ארוך המיועד גם לטיפוח העור, שנספג במהירות בזקן ומותיר אותו נטול שמנוניות ונעים למגע. השמן סייע להעלים את תחושת הגירוד שמציקה לבעלי הזקן.

מחיר: 34.90־54.90 שקלים

לוריאל Men Expert (צילום: יח''צ חו''ל)
לוריאל Men Expert (צילום: יח''צ חו''ל)

בשבוע האחרון הילדים שבו בהדרגה לבתי הספר והגנים, אך אל לנו לשכוח שיש חובה לעטות מסיכה מגיל שבע, וכדי להרגיל את הקטנים למציאות החדשה, החלה קבוצת “לפידות” לשווק מסיכות מגן תלת־שכבתיות ייעודיות לילדים. המסיכות מיוצרות בטכנולוגיית D3, יש להן גומיות בד אלסטיות ולא חוטים, והמסיכות מעוטרות בסמיילי ומקופלות לגודל קטן. המסיכות מתלבשות בצורה אופטימלית על הפנים, לא מפריעות, נעימות והגומיות שמתלבשות על האוזניים לא מגרדות ולא זזות מהמקום.

מחיר: 60 שקלים למארז של 20 מסיכות

מסכות לילדים של ''לפידות'' (צילום: יח''צ)
מסכות לילדים של ''לפידות'' (צילום: יח''צ)

קינדר בואנו קוקוס - החטיף החדש המשלב טעמים של שוקולד לבן, אגוזי לוז וחלב קוקוס, במעטפת של ופל דקיק - הגיע לארץ ויוצע במהדורה מוגבלת. זאת ללא ספק ההתמכרות החדשה של כל אוהב קוקוס: הוופל הפריך מכיל קרם מעודן מאוד ועל הכל מנצח ציפוי קוקוס כיפי. חטיף טעים ולא מתוק מדי, אהבנו.

מחיר: ארבעה שקלים

קינדר בואנו קוקוס (צילום: פררו)
קינדר בואנו קוקוס (צילום: פררו)

מותג המסטיקים הוותיק Airwaves השיק באחרונה שני טעמים חדשים קיציים ופרשיים עם אפקט המנטה המוכר והעוצמתי: מנטה ומלון ומנטה ודובדבן. זהו שילוב נהדר של מתיקות עם חרפרפות של המנטה, ומהשניים, אהבנו יותר את טעם המלון, שבו איזון הטעמים בין המתיקות לרעננות של המנטה עברה יותר. הטעם של שניהם נשאר בחלל הפה הרבה אחרי שזורקים את המסטיק.

מחיר: 10.90 שקלים

מסטיק Airwaves בטעמי מנטה (צילום: יח''צ)
מסטיק Airwaves בטעמי מנטה (צילום: יח''צ)

חומרי חיטוי הידיים הפכו לחלק מהשגרה של כולנו, ומתלוות להם לא פעם תופעות של יובש וגרד, אז בדקנו את משחת משושת להקלה על עור מגורה של חברת מורז. המשחה, על בסיס צמח הפוליגונום, משלבת לענה, הדס ומרווה ויש לה ניחוח שהיינו מגדירים “טיפולי” ומרקם סמיך. ניתן למרוח אותה שלוש פעמים ביום, והיא בהחלט עושה את העבודה, רק שצריך לתת לה כמה דקות להיספג טוב.

מחיר: 59.90 שקלים

משחת משושת (צילום: יח''צ)
משחת משושת (צילום: יח''צ)

נאובדיול קרם צוואר של מותג הטיפוח הצרפתי וישי פונה לנשים מגיל 40, אך בעיקר לנשים בגיל המעבר שמחפשות פתרונות לקמטים “שמעטרים” את אזור הצוואר. הוא מכילה פיטוסטרול ופרוקסילן, ומחקרים שערכה החברה מראים שיפור במראה לאחר שימוש במשך שמונה שבועות. אחרי שימוש של חודשיים בקרם, אצל נסיינית בתחילת שנות ה־50, ניתן היה להבחין בחיוניות של הצוואר, אך לצערנו לא נראה שינוי בקמטים העמוקים שבאזור הצוואר. הנסיינית מספרת שהקמטים שלה כבר ותיקים ועמוקים, אבל היא בהחלט מבחינה בשינוי כללי בעור הצוואר.

מחיר: 209 שקלים

קרם צוואר וישי נאובדיול (צילום: יח''צ)
קרם צוואר וישי נאובדיול (צילום: יח''צ)