כוכב הרשת דקל וקנין בן ה-14, שהפך לתופעה ויראלית מסחררת בשל הברכות הייחודיות שהוא מעניק, התארח היום (שני) באולפן הבית של דידי הררי בתכניתו ב-103FM, וסיפר איך הוא מרגיש עם ההצלחה המפתיעה, מה הוא חושב על החיקוי שלו ב'ארץ נהדרת' וכיצד החברים לכיתה מגיבים להצלחתו. בהמשך, וקנין הפתיע את השדרן הוותיק עם טעימה קצרה מהשירים החדשים שלו, ועם ברכה מיוחדת שרצה להקדיש.

וקנין, בגילו הצעיר, כבר הצליח להפוך לאחד מכוכבי הרשת הבולטים ביותר בישראל. בניגוד לרוב הזמרים שמתחילים את הקריירה ורק לאחר מכן מקדישים שירים לאנשים, וקנין בחר במסלול ההפוך. "התחלתי לעשות ברכות, הקדשתי לאחד, ומשם זה התגלגל לכולם". במהרה הפך השם 'דקל וקנין' לשם דבר, והוא אף זכה לחיקוי בתוכנית הסאטירה הוותיקה 'ארץ נהדרת'. הזמר הצעיר אמנם בנה לעצמו שגרה, אך הודה כי לא האמין שיהפוך לסנסציית רשת, "חשבתי שאהיה מפורסם, אבל לא עד כדי כך". 

הוא לא עסוק רק בהקדשת שירים לפי בקשה והעלאת סרטונים לרשתות החברתיות, הזמר כבר הספיק להופיע ולשיר בקיסריה, יחד עם הזמר משה פרץ, את השיר 'היחיד כאן שאוהב'. "לפני שעליתי לבמה, קצת התרגשתי. כשעליתי לא הרגשתי כלום. כולם עמדו על הרגליים, הדליקו פלאשים", סיפר. יתרה מכך, היו פרסומים על כך שהזמר אייל גולן יהיה אחראי על הניהול המקצועי של הכוכב העולה, הוא סיפר כי הם עוד לא נפגשו אך שוחחו בטלפון, וכי הוא מתרגש לקראת הפגישה איתו. 

ואיך התגובות? וקנין סיפר כי התגובות מעורבות. "יש כאלה שנותנים תגובות טובות ויש כאלה שלא. יש כאלה שאומרים, 'למה הורדת עוקב, לא יפה'". בהמשך הסביר כי "בשביל להיות מפורסם, צריך לעקוב אחרי קצת, ושיעקבו אחריך הרבה. אני לא יכול לעקוב אחרי כולם, אני עוקב אחרי המשפחה והחברים".

דקל וקנין באולפן של דידי (צילום: באדיבות 103FM)
דקל וקנין באולפן של דידי (צילום: באדיבות 103FM)

בכל הקשור לבנות, וקנין הודה כי לאחר שהתפרסם הבחין שהיחס כלפיו השתנה, "לפני זה, הבנות לא התייחסו. עכשיו אני לא מתייחס אליהן - הגלגל מסתובב", אמר ואף הציע לסייע לחברנו הקרוב, הרון הרון, למצוא חברה.

דקל, החולם להמשיך ולעבוד כזמר בז'אנר המזרחי, צפוי לשחרר השבוע סינגל חדש על 'בורא עולם', והסכים להעניק למאזינים טעימה קטנה. 'כבר לא מפחד מהאור, רק תיתן לי לשמור על האמת שלך. תודה על כל מה שנתת לי'.

שיר נוסף שהוא עובד עליו כעת הוא שיר סביב אהבה נכזבת, גם ממנו העניק טעימה קטנה בשידור. 'תארזי את עצמך וצאי לי מהחיים, הייתי יותר מדי מתוק ואת עשית בי מרורים. חשבת שאני אתן לך לעשות בי כל מה שבא לך, שכחת שאני חצי מרוקאי ועוד חצי שלא רצה בך, אז טוסי לי מהלב'.

לסיום, דידי הררי שאל את דקל האם יש אדם שהיה רוצה להקדיש לו ברכה. וקנין בחר באשתו של דידי, מירית, ובירך: "למירית היקרה, שיהיה לך אושר, הרבה הרבה בריאות, הצלחה וכל הטוב שיש. שתהיה לך החלמה מהירה. 'יום גשום כבר סוף עונה, התגעגעתי כבר שנה', אוהבים אותך", ונשיקה.